וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי מיילי עשוי להשתלב בקבוצת מ.כ. גבעת שמואל

11.8.2013 / 13:02

אקס "האח הגדול" אמור להצטרף לקבוצה מליגה ג', אך עדיין לא ברור אם כשחקן או גורם בצוות הניהולי. מיילי: "אני מגיע באהבה"

מערכת וואלה!

חיזוק חדש ומפתיע צפוי לקבוצת מ.כ. גבעת שמואל מליגה ג': יוצא "האח הגדול" גילי מיילי שאמור להשתלב בשורותיה כשחקן, כספונסר או כגורם בצוות הניהולי. מיילי אמור להופיע היום (ראשון) לאימון הבכורה של הקבוצה בשעות הערב, ולאחר מכן ייפגש עם ראשי הקבוצה כדי לדון בשיתוף הפעולה.

מיילי עצמו אמר לוואלה! ספורט: "אני מגיע באהבה, למה לא? אני צריך לדון שם על כניסה למערך של גבעת שמואל. אנחנו לא פוסלים את האופציה הזו כי אני אוהב כדורגל. יכול להיות שזה יהיה בתחום הניהולי. אנחנו בדין ודברים וקודם כל אני מגיע כדי לכבד ולפתוח את העונה של גבעת שמואל. אני מאמין שכל חיבור יכול להיות מעניין וטוב, ויכול להיות שדווקא החיבור הזה יניב דברים טובים. הם היו הראשונים להתעניין בי ואני הראשון להיענות. אני אמנם אוהד את מכבי תל אביב, אבל אני אשמח לעזור כמה שאוכל כדי לקדם את הקבוצה".

גילי מיילי. ראובן שניידר, ספק 500
חיזוק מפתיע. גילי מיילי/ספק 500, ראובן שניידר

ליאור בן שושן, שיחל לאמן העונה את הקבוצה, מספר: "יש לנו היכרות מוקדמת עם גילי והשחקנים שלנו מעריצים אותו. ביקשתי ממנו שהוא יבוא אלינו כדי לפתוח את העונה בחיוך בתקווה שגם נגמור את העונה בחיוך ונעלה לליגה ב'. הוא הסכים ואנחנו אמורים להיפגש כדי להחליט כיצד הוא ישתלב בקבוצה".

בן שושן מספר על החיבור בין הקבוצה למיילי: "יש בינינו מכנה משותף דומה מאוד. אמנם לא אימנתי פה בשנתיים האחרונות, אבל גם הקבוצה הזו עברה הדחה מסוימת, כשבשנתיים האחרונות הורדו לה תשע נקודות והקבוצה לא עלתה ליגה מכל מיני סיבות שלא קשורות לכדורגל. זה דומה למה שקרה לו כשהוא לא זכה בתוכנית בגלל סיבות אחרות, אבל לדעתי הוא המנצח הגדול והוא יצליח בחוץ".

בן שושן מדגיש כי בקבוצה לא שופטים את מיילי על פי התנהלותו בתוכנית, ואומר: "אני לא שופט את מה שהיה שם. כל אדם שהיו סוגרים אותו במשך כמה חודשים בבית, היו רואים את הצדדים השליליים שלו. ראיתי בו הרבה שמחת חיים והרבה דברים טובים. מהרגע שהוא יצא, העונה הפכה לפחות מעניינת. יש אחרים שמתנהגים כמו שהוא מתנהג ועדיין נמצאים שם בווילה. אצלנו הוא מתקבל בזרועות פתוחות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully