וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: פאנקה לא ייצא למשחק נבחרתו

11.8.2013 / 12:20

הקשר הליטאי סובל מכאבים בגב ומצטרף למכת הפציעות בקבוצה. הופץ סרטון מיוחד המעודד את האוהדים לרכוש מנויים

קשרה של עירוני קרית שמונה מינדאונגאס פאנקה לא ייצא למשחק נבחרתו שייערך ביום רביעי השבוע, זאת בשל כאבים עזים שהוא חש בגבו. במשחק האימון מול הפועל חיפה לפני יותר משבוע הרגיש הקשר הליטאי כאבים בגב ומאז הוא עובר טיפולים כשהכאבים עדיין מגבילים את השחקן. השחקן הודיע לראשי הנבחרת שלא יוכל להגיע למשחק מול לוקסמבורג והוא צפוי להישאר בישראל כדי להמשיך בטיפולים.

מינדאוגאס פאנקה עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
מצטרף למכת הפציעות. פאנקה/אדריאן הרבשטיין

פאנקה הוזמן לסגל הנבחרת ונחשב לשחקן קבוע בנבחרת הליטאית כשמחר היה אמור לצאת ולחבור לבלמה של הפועל חיפה טאדאס קיאנסקאס במשחק מול לוקסמבורג. בעירוני קרית שמונה סובלים בכלל בשבוע האחרון ממכת פציעות שמדאיגה מעט את ראשי המועדון. לאחר שתמיר כחלון, שהיה מהשחקנים הבולטים במחנה האימונים נפצע באחד מהאימונים בהולנד וצפוי להיעדר עוד חודש, התווספו גם פאנקה, ברק בדש שסובל מכאבים בקרסול וצפוי לחזור רק היום לאימונים, אחמד סבע שסובל ממתיחה בשריר ונעדר מהאימונים האחרונים, וובה בראון שסובל מדלקת בברך ועובר חיזוקים וגם השחקן הצעיר יואל צ'כנוביץ שסובל מדלקת במשפעה.

בקרית שמונה מקווים מאוד שלקראת פתיחת העונה בעוד פחות משבועיים כל השחקנים מלבד כחלון יהיו כשירים ויוכלו להיכלל בסגל כשבשבוע הקרוב כולם יגבירו את הטיפולים.
בינתיים בקריה פתחו היום (ראשון) את מכירת המנויים לעונה הקרובה, כשהשאיפה של הקבוצה היא להגדיל משמעותית את מספרם. בשל כך, המחירים נותרו זהים לעונה שעברה. מנוי למבוגר ינוע יעלה בסביבות 400 שקל ואילו מנוי לנוער, חיילים, נכים וסטונדטנים יעלה חצי מהמחיר הרגיל.

לרגל פתיחת המנויים הפיץ המועדון סרטון מיוחד לאוהדי הקבוצה שמציג את הרגעים הגדולים של המועדון בשנים האחרונות ופנו בבקשה לאוהדים להגיע ולתמוך בקבוצה כדי להמשיך להפוך את החלום למציאות כפי שנטען בסרטון. מחר בשעה 19:00 תתארח קרית שמונה בעילוט אצל אחי נצרת מהליגה הלאומית למשחק אימון. במועדון ינסו לשלב חלק מהשחקנים הפצועים לכמה דקות במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully