וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "אני מחכה לכל אימון כמו ילד שמחכה לצעצוע"

11.8.2013 / 12:30

מאמן הנבחרת לקראת ההכנה באוקראינה: "אני ער לכדורגל המודרני, נשחק באותו מערך". נאתכו: "רוסיה המשחק הכי קשה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל ערכה את ההכנות האחרונות לקראת משחק הידידות באוקראינה, שיהווה הכנה אחרונה לקראת צמד המשחקים בחודש ספטמבר. הנבחרת תמריא היום (ראשון) לקייב, שם תקיים ביום רביעי משחק מול הנבחרת המקומית (21:00, שעון ישראל). עוד לפני הטיסה, התבטאו המאמן אלי גוטמן והקשר ביברס נאתכו על הסיכויים של הנבחרת לעבור לשלב הבא.

הנבחרת תארח את אזרבייג'אן ב-7 בספטמבר ותצא למשחק חוץ ברוסיה כעבור שלושה ימים. הנבחרת תנעל את הקמפיין במשחק חוץ מול פורטוגל ותארח את צפון אירלנד, כשהיא יודעת שמעידה באחד משני המשחקים הקרובים יקטין את הסיכויים שלה לעלות לשלב הבא.

מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן. קובי אליהו
הכנה נוספת. גוטמן/קובי אליהו

עם הגעת השחקנים לנמל התעופה בן גוריון, הם דווחו על עיכוב בטיסה, שאמורה להתעכב בכמעט שלוש שעות. המאמן אלי גוטמן: "זה משחק הכנה אחרון לפני המשחקים מול אזרבייג’אן ורוסיה. אנחנו יוצאים למשחק שהוא מבחן רציני נגד יריב שכבר חווינו הפסד מולו. אוקראינה נבחרת טובה, שמדורגת 28 בעולם. יש לה שחקנים בעלי יכולות אישיות בתוך מבנה קבוצתי. הנבחרת שלנו נמצאת בתהליך טוב ונכון מבחינתי. ההמשך שלו היה בניו יורק במשחק בהונדורס. השחקנים הראו קו ודרך, גישה נכונה, ועם ההרגשה הזאת אנחנו יוצאים. כיף לי לראות את השחקנים שוב, אני מחכה לכל אימון כמו ילד שמחכה לצעצוע. כל משחק הוא 'וואו' בשבילי".

המאמן התבקש להתייחס לעובדה שהליגה תפתח בעוד כשבועיים: "היא נפתחת בסופו של דבר, וזה חשוב. טוב שזה קרה ב-24 לחודש. היו שחקנים שהייתה לי דילמה לגביהם, אבל הזימונים היו לפי השחקנים שכבר משחקים, בעיקר באירופה, עם מכבי חיפה והתל אביביות. עכשיו נחכה לליגה לראות שחקנים נוספים כדי לעשות את הליהוק האחרון".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ביברס נאתכו, נבחרת ישראל. קובי אליהו
"משחק משמעותי". נאתכו/קובי אליהו

על הכושר בו נמצאים השחקנים אמר: "כושר משחק הוא דבר אינדיבידואלי. בחודש אוגוסט וספטמבר הוא לא כושר משחק של נובמבר ודצמבר, אבל הנבחרת צריכה להביא את עצמה לידי ביטוי כקבוצה מגובשת. אם לא נהיה יחד בחדר ההלבשה, אין לנו מה למכור. המשחק הזה הוא מדד לקראת המשחקים הקרובים. שיטת המשחק שלי שיניתי מ-4:2:2 ל-4:3:3. מול לוקסמבורג עברנו לשחק עם שלושה באמצע. אני ער למה שקורה בעולם. הכדורגל במודרני, בפרט ברמות הנבחרת מחייב אותך לשחק כך. אני מאמין ומקווה שהנבחרת תמשיך ותראה כמו קבוצה עם עקרונות משחק מוגדרים, גם אם מדובר באוקראינה".

ביברס נאתכו, קשר רובין קאזאן, הוסיף: "זה משחק משמעותי מאוד, כי הוא המשחק האחרון לפני המשחקים החשובים שיקבעו לגבי ההמשך. בנבחרת כל משחק הוא חשוב. ברור שלשחק רצוף זה יתרון גדול, אם נסתכל על הסגל אז נראה שכולם עשו הכנה טובה. רוב הנבחרת בכושר די טוב. איפה אשחק אחרי דצמבר? יש לי את החלומות שלי, צריך לעשות את החישובים הנכונים. יש לי חוזה עד אז, לא יודע מה יהיה אחרי זה". לקראת צמד המשחקים אמר: "רוסיה הוא אולי המשחק הכי קשה שיהיה לנו. בכדורגל זה יכול להתפתח לכל כיוון".

החלוץ שמעון אבוחצירא: "זה משחק הכנה טוב לנבחרת. לי אין הרבה הופעות, אבל אני נמצא בנבחרת. זה אושר גדול. רוצים לעבוד טוב. יש לי יחסים טובים עם גוטמן, אני משקיע המון וזה בא לידי ביטוי במגרש. אם אנחנו בכושר? כולם מתאמנים טוב, חלק משחקים יותר וחלק פחות. בסופו של דבר זה משחק כדורגל, כל מי שנמצא פה הוא כשרון. כל אחד שחסר לו אלמנט מסוים, ישלים אותו פה".

שמעון אבוחצירא, נבחרת ישראל. קובי אליהו
"אושר גדול להיות בנבחרת". אבוחצירא/קובי אליהו
אריאל הרוש, נבחרת ישראל. קובי אליהו
אריאל הרוש/קובי אליהו
שרן ייני, איתן טיבי, גל אלברמן, איתי שכטר, נבחרת ישראל. קובי אליהו
שחקני הנבחרת בנתב"ג/קובי אליהו
מהראן ראדי (מימין), חן עזרא, נבחרת ישראל. קובי אליהו
עזרא וראדי/קובי אליהו
ביברס נאתכו, איתי שכטר, נבחרת ישראל. קובי אליהו
שכטר ונאתכו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully