וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות פרסמה טבלת הקצאות לקבוצות מהטלוויזיה

8.8.2013 / 17:21

על פי הנתונים שנשלחו לראשי הטוטו, בסיס התמיכה קטן בעונה החולפת. גורמים בטוטו: "ממתינים לנתונים נוספים שלא הועברו"

היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד משה אביבי, השיב היום (חמישי) לפניית המועצה להסדר ההימורים בספורט, לגבי אופן הקצאת הכספים לקבוצות הכדורגל משידורי הטלוויזיה. על פי הנתונים, בעונת 2012/3 קיבלו קבוצות ליגת העל מענק בסיס של 1.9 מיליון שקל, זאת לעומת 2.2 מיליון שקל בעונה הקודמת, 2011/12.

המרוויחה הגדולה ביותר לפני שנתיים הייתה עירוני קרית שמונה, שקיבלה מענק מיקום של 2.2 מיליון שקל נוספים (בסך הכל 4.4 מיליון שקל). הפועל תל אביב קיבלה מענק כולל של ארבעה מיליון שקל ואחריה בני יהודה שקיבלה 1.4 מיליון שקל בעבור מענק מיקום ובסך הכל 3.6 מיליון שקל. בעונת 2012/3 המרוויחה הגדולה ביותר הייתה כמובן האלופה מכבי תל אביב (סך הכל 3.7 מיליון שקל) ואחריה מכבי חיפה (3.5 מיליון שקל) והפועל תל אביב (3.3 מיליון שקל).

"הנאמר במכתבך כאילו ההתאחדות מסתירה מידע מהמועצה, אין בו כל ממש ועדיף שהדברים לא היו נכתבים", כתב עו"ד אביבי לפרקליט המועצה, עו"ד יאיר שילה, על הטענה שהעלה לפיה ההתאחדות עדיין לא העבירה את הפרטים שביקשה המועצה. "ההתאחדות רואה בחומרה את התנהלותה של המועצה בעניין זה". בעקבות הדברים, במועצת ההימורים טענו כי הם "עדיין ממתינים לנתונים נוספים, שלא הועברו לידינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully