וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: דרווין קיצ'ן ורונאלד דופרי חתמו

8.8.2013 / 10:41

האדומים הודיעו על צירופם של אקס מכבי ראשון לציון והסמול פורוורד ששיחק לאחרונה באימולה. אורן עמיאל מונה לעוזר מאמן

אחרי שהודיעה על החתמתם של יותם הלפרין, אלישי כדיר ויניב גרין, הפועל ירושלים ממשיכה לעבוד במרץ על בניית הסגל לעונה הבאה: האדומים הודיעו היום (חמישי) על צירופם של דרווין קיצ'ן ורונאלד דופרי. השניים יחזקו את הקבוצה המתגבשת של בראד גרינברג בעמדות הסמול פורוורד והגארד. כמו כן, הודיעה הקבוצה כי אורן עמיאל מונה לעוזרו של המאמן בראד גרינברג, כפי שפורסם בוואלה! ספורט.

דרווין קיצ'ן שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
ושוב איתכם. קיצ'ן/קובי אליהו

קיצ'ן, 27, שיחק החל מדצמבר האחרון כמושאל בצדביטה הקרואטית והיה שייך לפנאתינייקוס, אצלה שיחק בחצי העונה הראשונה. בעונת 2011, היישר ממכללת פלורידה סטייט, הוא הגיע לעונה בודדת ומוצלחת מאוד במכבי ראשון לציון, במדיה העמיד ממוצעים של 14.9 נקודות, 7 ריבאונדים, 3.3 אסיסטים ו-1.8 חטיפות בליגה. באותה עונה, ראשון לציון הגיעה עד לגמר הגביע הישראלי, שם למכבי תל אביב.

דופרי, 32, הוא סמול פורוורד בגובה 2.01, ששיחק בעונה החולפת ברינו ביגהורנס מליגת הפיתוח האמריקאית. בין 2003 ל-2008 שיחק דופרי ב-NBA במדי שיקגו (47 משחקים, 6.2 נקודות למשחק), דטרויט (47 משחקים, 3.2 נקודות למשחק), מינסוטה, שוב דטרויט וסיאטל. ב-2010/11 הוא חזר לשלושה משחקים נוספים בטורונטו. בעבר הוא שיחק גם בטלקום בון מגרמניה, רגאטס קוריינטס מארגנטינה ואנדראה קוסטה אימולה מאיטליה.

מאמן מכבי חיפה בראד גרינברג. אדריאן הרבשטיין
ממשיכים להתחזק. בראד גרינברג/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully