וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר פנתה לפרדה. שחקנים לסיני: "אל תחזיר אותו"

7.8.2013 / 9:57

פנו למאמן בדרישה לא להחזיר את הקשר. טביב ללוזונים: רוצה אותו. סיני על הרכש: "אוגודה צעיר ומבטיח. גלבאן ישדרג אותנו"

מספר שחקנים במכבי פתח תקוה פנו למאמן משה סיני וביקשו ממנו שלא להחזיר את הקשר דני פרדה לסגל. אחד מהם אישר את הידיעה והסביר כי "השחקנים חוששים למצבו של חדר ההלבשה". כזכור, השחקן לא מתאמן מתחילת העונה בקבוצה ומבקש לעזוב לקבוצה באירופה, אבל טרם הוגשה הצעה רשמית עבורו ובמועדון לא פוסלים אפשרות שיימכר.

דני פרדה שחקן מכבי פתח תקוה בועט לשער מול מעוז סמיה שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
יצטרך לבית"ר ירושלים בהשאלה? פרדה/קובי אליהו

בית"ר ירושלים כבר גיששה בימים האחרונים, אך לא תוכל לשלם מיליון יורו עבור כרטיסו. ייתכן שהלוזונים יסכימו להשאיל לקבוצה מהבירה את השחקן לעונה, עם אופציה לרכישה עתידית. "בית"ר מאוד רוצה את פרדה, בימים הקרובים נדע לאן הרוח נושבת", אמר אחד ממקורביו של השחקן. ככל הידוע, השחקן הוצע לאחרונה גם להפועל תל אביב. "אם פרדה יחזור, יהיו בעיות. הוא ימצא את עצמו על הספסל, תתחיל התמרמרות, ויהיה קשה לעצור את זה", הסביר שחקן אחר את הדילמה בנוגע לעתידו של השחקן.

המאמן משה סיני התייחס למסע הרכש בשבוע האחרון, שכולל את הקשר האחורי מחוף השנהב, זיטו, את הקשר הניגרי הצעיר עמנואל אוגודה ואת פדרו גלבאן, שחתם אתמול לעונה הקרובה. "התרשמתי מאוד מזיטו כבר במחנה. אוגודה אמנם רק בן 20, אבל מדובר בשחקן כנף שיכול לשחק בעוד מספר עמדות בהתקפה. פדרו גלבאן הוא שחקן מוכח שיכול לשדרג אותנו. באיזה עמדה הוא ישחק? בעיקר מתחת לחלוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully