וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תנסה לסגור עם דריו פרננדס בתוך 24 שעות

6.8.2013 / 12:25

הקשר הארגנטינאי סיכם את מרבית תנאיו מול יואב כץ והחתימה הרשמית קרובה. הקשר הרומני ויורל פרפלאה ממשיך להיבחן

הפועל חיפה ממשיכה לגבש את הסגל שלה לקראת פתיחת העונה הקרובה. הקבוצה תנסה לסגור בתוך 24 שעות את העניינים מול דריו פרננדס, הקשר ששוחרר מבית"ר ירושלים, ולהחתימו בקבוצה. הקשר הארגנטינאי סיכם את מרבית הפרטים בשיחת טלפון שהייתה ביום ראשון בין הצדדים וכעת נותרו פערים קטנים לסגור.

בחיפה מעוניינים מאוד להחתים את הארגנטינאי עד מחר (רביעי) בערב כדי להציגו בנשף פתיחת העונה שיערוך המועדון באולמי W שבקריות. אל הנשף אמורים להגיע הבעלים יואב כץ וכן ראש עיריית חיפה יונה יהב, כשבמהלכו יתקיים פאנל של שחקני עבר אותו ינחה מודי בראון.

דריו פרננדס, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מתקרב לחיפה. דריו פרננדס/קובי אליהו

מי שעוד ממשיך להיבחן בקבוצה של שלומי דורה הוא הרומני ויורל פרפלאה שעשוי להמשיך גם אם פרננדס יחתום כשאז המאמן שלומי דורה יצטרך להחליט אם הוא משאיר את הרומני או שמא מחתים את דנילו ניקוליץ' שצפוי לנחות היום בערב לאחר שסיכם את מרבית תנאיו מול הבעלים יואב כץ. אם בחיפה יחליטו ללכת על פרפלאה ולא על ניקוליץ', בלם ישראלי צפוי לחתום בקבוצה.

ובינתיים, אוהדי המחאה החליטו לחבור לבראון ולקבוצת האוהדים שנכנסה כשותפה לניהול מחלקת הנוער. בהודעה שהוציאו ראשי מטה המחאה נכתב "סיכמנו על כניסתנו לפרוייקט מחלקת הנוער של הפועל חיפה בראשותו של מודי בראון. הארגון שלנו שחרט על דגלו את המוטו- 'מצילים את הפועל', יצטרף לפעילויות מיזם הנוער במלוא כוחותיו ויעזור בשיקום מחלקת הנוער ובהצלת הפועל הלכה למעשה. עם זאת הארגון שומר על זכותו וחובתו להמשיך במחאתו הצודקת כנגד דרך ההתנהלות של המועדון.

שלומי דורה מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ממשיך להתחזק בקישור. שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully