וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בבאר שבע מפלצ'וק. ביקורת על המחליפים

6.8.2013 / 9:39

ההפסד באשדוד גרר ביקורות: בוזגלו לא עזר לאילוז, מרקוביץ' עשוי לעזוב. בלם מקולומביה, אמיליו קבררה, עשוי להירכש

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

צפו בתקציר הניצחון של אשדוד על הפועל באר שבע

בהפועל באר שבע רשמו אתמול (שני) אכזבה ממספר שחקנים במשחק של ההפסד מול אשדוד (1:0). המגן אביתר אילוז לא הסתדר עם שני שחקני הקו השמאלי של אשדוד, ג'ואון אושאניווה וגדי קינדה, ובמועדון תלו את האשמה גם במאור בוזגלו, שלא עזר מספיק לאילוז ולא תרם מספיק לחלק ההגנתי. אלישע לוי רוצה לחזק את הקבוצה בקשר שמסוגל לעשות עבודת הגנה, ולכן המועדון עדיין לא השיב להצעה להחתים את פדרו גלבאן, שהוצע לאחרונה למועדון.

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא תרם מספיק לחלק ההגנתי. בוזגלו/ברני ארדוב

"אנחנו זקוקים לאיזון", אמר אתמול לוי לאחר המשחק, ורמז על הבאות. לוי ממשיך לחפש קשר זר, אבל במקביל שוקל לצרף גם חלוץ עם חשבון בויאן מרקוביץ', שהאיטיות שלו שוב הייתה ניכרת בחלק האחורי, למרות שהקבוצה לא ספגה כשהיה על המגרש. במקרה שיעזוב, יגיע בלם ישראלי.

החלוץ אוסיי מאוולי אכזב ולא צפוי להישאר. אחד השחקנים היותר מאכזבים הוא ניקולס פלצ'וק, שעדיין לא נכנס לכושר משחק, הרבה להחמיץ במחצית השניה ועושה רושם שעדיין לא חזר לעצמו. נקודת האור במשחק הייתה כמובן אליניב ברדה, שלא כבש אבל תרם למשחק ההגנה ויצר לא מעט מצבים בחלק הקדמי. לוטם זינו מגלה שיפור הדרגתי ובמועדון מקווים שיוכלו לבנות עליו העונה. אחד השחקנים אמר: "הקבוצה נראתה טוב עד עכשיו, ומוזר מאוד שהיכולת אתמול הייתה כזאת. יכול להיות שמשהו לא התחבר. יש עוד יותר משבועיים עד הליגה, כך שיש לנו עוד זמן להתחבר".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע מוכשל על ידי גיא צרפתי שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
נקודת האור בבאר שבע. אליניב ברדה מול גיא צרפתי, אתמול/ברני ארדוב

על המחליפים אמרו במועדון: "לא כולם הוכיחו שמגיע להם להיאבק על חולצת ההרכב. שחקנים כאלה צריכים לתת הכל במשחק כזה". אלישע לוי לא התרשם מהחלוץ הקולומביאני מרלון מנה שכלל לא נבחן במשחק. המנהל המקצועי של הנוער, מוטי איווניר, קיבל המלצה לצרף שחקנים נוספים מקולומביה. הבלם סזאר אמיליו קבררה (18) עשוי להגיע בימים הקרובים להתרשמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully