וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "מקווה שהלחץ יוציא מאיתנו דריכות"

הפועל ת"א מתכוננת לגומלין מול פנדורי: "לא מבין את הביקורות על דני עמוס. אין לי ספק שנהיה יותר טובים בהמשך הדרך"

צילום: אבי כהן. עריכת וידאו: יאיר דניאל

הפועל תל אביב מתכוננת למשחק הגומלין מול פנדורי הרומנית במוקדמות הסיבוב השלישי של הליגה האירופית אחרי ה-1:1 בחוץ במפגש הראשון. ביום חמישי יעלו האדומים אל כר הדשא בבלומפילד במטרה לעבור שלב ובינתיים, הם הגיעו היום (שני) לאירוע של הספונסר לובינסקי טרייד.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
מלא אופטימיות. בן שמעון/ניב אהרונסון

המאמן רן בן שמעון אמר: "זה מועדון גדול, על כל הכיף שבזה וכל הלחצים. ביום שלא יהיה לחץ זה סימן היכר לזה שאנחנו לא בכיוון הנכון. לחצים יכולים להוציא ממך דריכות ויכולים לשים לך משקל על הכתפיים, אני מקווה שזה יוציא מאיתנו דריכות. מול הרומנים אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ואין לי ספק שנהיה טובים יותר לאורך הדרך".

על השוער שלו הוא הוסיף: "אני לא מבין את הביקורת על דני עמוס. הוא שוער שלקח אליפות, שוער נבחרת ישראל, הוא ברמה גבוהה. לכל אחד יש קשיי קליטה, אבל אני מאוד מרוצה מהמקצוענות שלו. היה לי ברור שכולם יסתכלו לטווח הקצר, אבל אני אדם של תהליכים. צריך קצת סבלנות, לי יש אותה, אז אני לא מאוכזב משום דבר. אנחנו צריכים להישאר מפוקסים ולעשות את הכי טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב מקבל מכונית חדשה. ניב אהרונסון
תתחדש. דמארי והמכונית החדשה שלו/ניב אהרונסון

איתי שכטר אמר: "רואים שהפועל תל אביב עוברת תהליך יפה. גם אחרי תקופה פחות טובה יש אנשים שעדיין אוהבים את המותג של הפועל וזה מאוד חשוב לנו, צריך להחזיר להם. אני עדיין לא עושה את מה שאני מצפה מעצמי, ממשחק למשחק אצטרך להיות יותר חד. רואים קבוצה שמתחברת, כמובן שיש גם רגעים שאנחנו משחקים פחות טוב, אבל ככה זה כשבונים קבוצה. אני צריך להיות יותר חד בפעולה האחרונה, אבל עם הזמן גם זה יבוא".

לקראת פנדורי הוא הוסיף: "המשחק ביום חמישי הכי חשוב בעולם בשבילנו ואנחנו חייבים את בלומפילד מלא וגועש. היה יפה לראות שחזרנו למשחק ברומניה, למרות שקיבלנו גול אחרי שלוש דקות. עם הזמן יראו הפועל תל אביב חזקה ויציבה יותר. אני אף פעם לא חושב על הצד השלילי, אבל קבוצות טובות יותר מהפועל תל אביב נכשלו. אנחנו מקווים שנעשה את העבודה".

חלוץ הפועל תל אביב איתי שכטר (ימין) רועי גורדנה (שמאל). ניב אהרונסון
שכטר וגורדנה נהנים/ניב אהרונסון
בעלי הפועל תל אביב חיים רמון. ניב אהרונסון
גם הבעלים חיים רמון הגיע/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully