וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיונות לשכנע את אלי שגב לרכוש מחצית ממכבי נתניה

5.8.2013 / 13:45

בעיר היהלומים רוצים למכור את הקבוצה: קבוצה בראשות עו"ד רועי דניאל מעוניינת ב-50 אחוז, איש העסקים ירכוש את השאר?

גורמים המקורבים למכבי נתניה מנסים לשכנע את איש העסקים אלי שגב להיכנס כשותף אל קבוצת המשקיעים שנרקמת בראשות עורך הדין רועי דניאל וכוללת בין היתר גם את איש העסקים יוסי מאור.

שגב עמד בראש קבוצת משקיעים, שתמכה בעונה שעברה בקבוצה, אלא שבסביבתו של איש העסקים טוענים שחלק גדול מהכסף שהושקע היה בגדר הלוואה, כך שבנתניה יצטרכו להחזיר לו סכום גדול. כעת, מנסים גורמים המקורבים למועדון להביא לכך ששגב יוותר על הכסף, ישקיע סכום נוסף וייכנס כשותף אל קבוצת המשקיעים החדשה, המעוניינת לרכוש 50 אחוז מהמועדון.

אם שגב אכן יסכים להצעה, הוא וקבוצת המשקיעים החדשה צפויים להשלים יחד את רכישתו המלאה של המועדון, שירד בתום העונה שעברה אל ליגת המשנה.

עורך הדין רועי דניאל. דרור פיקלני
קבוצת המשקיעים בראשותו רוצה חצי מהמועדון. רועי דניאל/דרור פיקלני

בנוסף, בימים האחרונים מקיימים דניאל וקבוצת המשקיעים שלצידו משא ומתן עם אנשי מכבי נתניה במטרה לרכוש בעצמם מחצית מהמועדון, כאשר גורמים בנתניה אמרו שהם מקווים שהמו"מ יבשיל לכדי חתימה כבר בשבועות הקרובים.

במקביל למשא ומתן עלה החשש בקרב כמה מהשחקנים בקבוצה שאם בסופו של דבר לא ייכנס אף משקיע למועדון, נתניה תיכנס לבעיה תקציבית וחלק מהשחקנים ייאלצו לעזוב, זאת לאחר ששחקנים כמו טובראנו פינאס, עידו לוי, עידן שריקי ואחרים לא נמכרו כפי שתוכנן, מה שעשוי להביא למצוקה כספית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully