וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה לאנדריי פיליאבסקי חוזה לעונה נוספת

5.8.2013 / 10:36

פערים קטנים בין הקבוצה לשחקן, סארי פלאח ממתין להחלטה סופית לגבי האוקראיני. הפועל באר שבע רוצה את דינו אנדלובו

מכבי חיפה הציעה לבלם הקבוצה אנדריי פיליאבסקי חוזה לעונה נוספת. סוכנו של הבלם, המסיים את חוזהו בתום העונה הנוכחית, נפגש עם הנהלת הקבוצה וקיבל הצעה כספית. "קיימים פערים קטנים וההערכה היא שפיליאבסקי יחתום בימים הקרובים על חוזה חדש ומשודרג", אישרו במועדון.

בסוף חודש יוני הודיעו במכבי חיפה לשחקן, שנציגיו נפגשו עם הנשיא יעקב שחר, כי הסיכויים שיישאר במועדון גבוהים. זאת, בניגוד להערכה באותה תקופה לפיה אם יגיע חלוץ, דינו אנדלובו יהיה זה שיישאר במועדון ואילו האוקראיני יושאל. כעת גוברות ההערכות כי פיליאבסקי אכן יישאר ואנדלובו יושאל לקבוצה אחרת. אלישע לוי, שלא אימן אותו בחיפה, אך מעריך את החלוץ מאוד, מעוניין לצרפו להפועל באר שבע. הבלם סארי פלאח ממתין להחלטה סופית לגבי פיליאבסקי, משום שהוא אינו מוכן לשמש כבלם רביעי בסגל. אם האוקראיני יישאר, פלאח עשוי לעזוב.

שחקן מכבי חיפה, אנדריי פיליאבסקי. טל לוי
בדרך לעוד עונה בכרמל. פיליאבסקי/טל לוי

המאמן אריק בנאדו עדיין מחפש חלוץ. כפי שפורסם בשבוע שעבר, החלוץ ז'רמי בוקילה, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, הוא המועמד המוביל. גורם בכיר במועדון אמר אמש: "ישנם שני גורמים שמעכבים את העסקה. עלות רכישת השחקן, ובעיות בין סוכנים שטוענים שיש להם הסכם ייצוג חתום עם השחקן. עם עלויות השכר אפשר להתמודד".

זולט וארחם דורשת 1.4 מיליון יורו תמורת השחקן, שבעצמו דורש 350 אלף יורו לעונה, אך במועדון מבינים שהם חייבים שדרוג משמעותי בחלק ההתקפי לפני שלב הפלייאוף, זאת בהנחה שיעברו את המשוכה הקרובה ביום חמישי.

לקראת המשחק מול ונטספילס, בנאדו שוחח היום עם השחקנים ואמר להם: "הצגנו משחק טוב יחסית במשחק בלטביה ושלטנו. בואו נתרכז במטרה ביום חמישי, כדי לעבור לשלב הבא". אלעד גבאי עשוי לפתוח על חשבון אייל משומר. אביחי ידין יחזור בהדרגה אבל לא צפוי להיכלל בסגל ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully