וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: 20:24 לדאלאס על מיאמי במשחק היכל התהילה

העונה יצאה לדרך: הקאובויס, ללא טוני רומו הפצוע, נעזרו בפיק סיקס ל-75 יארד. גרין ביי תבחן את וינס יאנג, ארט דונובן מת

יצאנו לדרך: עונת הפוטבול, או לפחות החלק הראשון שלה, משחקי קדם העונה, יצאו הלילה (בין ראשון לשני) לדרך עם ניצחון של דאלאס על מיאמי, 20:24 במשחק היכל התהילה המסורתי שנערך בקנטון, אוהיו, שם הוצגו בליל אמש חברי ההיכל החדשים.

טוני רומו שסוחב פציעה לא שותף במשחק, אבל גם בלעדיו ועם הקוורטרבק שפתח קייל אורטון, הקאובויס רצו ל-0:17 באמצע הרבע השני, כשפיליפ טאנר, עם גיחה ליארד בודד, זוכה לרשום את הטאצ'דאון הראשון של העונה ודונטה הולמן מוסיף פיק סיקס ל-75 יארד.

בהמשך הדולפינים צימדו עד ל-13:17, 4:50 לסיום, אבל טאצ'דאון בריצה לשבעה יארד של קנדיאל לורנס סגר את העסק. אלכס טאני היה הקוורטרבק המוביל של הקאובויס עם 5 מ-11 ו-58 יארד, מאט מור סיים עם 19 מ-29 ו-238 יארד במיאמי, שם ריאן טניהיל שיחק מעט מאוד.

קנדיאל לורנס דאלאס קאובויס. Jason Miller, GettyImages
יצאנו לדרך. קנדיאל לורנס סוגר את המשחק/GettyImages, Jason Miller

* חבר היכל התהילה ארט דונובן, ששיחק במשך שנים ארוכות בבולטימור קולטס, הלך לעולמו בגיל 89. דונובן נבחר חמש פעמים לפרו בול, ארבע פעמים לאול פרו, הוא זכה בשתי אליפויות (1958, 1959) ואף נכנס לנבחרת שנות ה-50' של הליגה.

* גרין ביי תערוך מבחנים לקוורטרבק וינס יאנג, שחקן חופשי בימים אלה. במקביל, הפאקרס חוששים שהתאקל השמאלי שלהם, בריאן בולאגה, קרע את הרצועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully