וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי הקבוצות ייפגשו עם אורליצקי, הליגה תיפתח?

4.8.2013 / 9:00

לוזון הביע תמיכה בפגישה עם יו"ר הבקרה, שאחריה עשויים להכריז על פתיחת העונה ב-24 באוגוסט: "תקציב המינימום קטן"

ראשי קבוצות ליגת העל ייפגשו היום אחר הצהריים (ראשון) עם יו"ר בקרת התקציבים עופר אורליצקי ועשויים להכריז בקרוב מאוד על מועד פתיחת הליגה. כפי שפורסם בסוף השבוע בוואלה! ספורט, במהלך הפגישה יבקשו ראשי הקבוצות אישור לפתוח את הליגה ב-24 באוגוסט בכפוף להצגת הנתונים הכספיים שלהן.

עופר אורליצקי יושב ראש בקרת התקציבים בהתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
"ייתכן שאורליצקי יודיע לנו שפתיחת הליגה במועד הזה לא תגרום לקריסה כלכלית ונוכל לעמוד בה". יו"ר הבקרה/קובי אליהו

הנושא, יש לציין, זוכה לתמיכה מיו"ר ההתאחדות אבי לוזון שמוכן לפתוח את העונה ללא תמיכת הטוטו: "בשיחה עם אורליצקי נדע בדיוק לאן הרוח נושבת. תקציב המינימום של הקבוצות בליגת העל קטן במיליון וחצי שקל, כך שייתכן שאורליצקי, שמכיר את המצב הכלכלי של הקבוצות מקרוב, יודיע לנו שפתיחת הליגה במועד הזה לא תגרום לקריסה כלכלית ונוכל לעמוד בה. אם זה יקרה, הליגה תיפתח ב-24 באוגוסט".

את הפגישה בין נציגי הקבוצות לאורליצקי יזם יו"ר המנהלת, ניר חפץ. כזכור, עוד בתחילת השבוע שעבר החליטו ראשי הקבוצות להכריז השבוע על פתיחת הליגה.

במקביל, יו"ר ההסתדרות עופר עיני מנסה להפעיל לחצים על לוזון ולבנת להסכים למתווה ביניים, שבמסגרתו לוזון לא יתמודד לקדנציה נוספת אך כהונתו תוארך במספר חודשים. מחר תערוך וועדת היישום של וועדת זליכה, שהקימה שרת הספורט לימור לבנת, ישיבה נוספת. מדובר בעוד אחת מסדרה של מפגשים שייערכו בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully