וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "בשלב הזה אנחנו מסופקים מהתוצאה"

מאמן הפועל ת"א התייחס ל-1:1 נגד פנדורי: "נהיה קבוצת כדורגל יותר טובה בהמשך". סאשה: "היה חשוב לכבוש בחוץ"

הפועל תל אביב נפרדה הערב (חמישי) ב-1:1 מפנדורי הרומנית במשחק הראשון ביניהן והיא תארח את הגומלין בשבוע הבא (חמישי, 20:00) כשבידיה סיכוי טוב לעלות לשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית. טעות של דני עמוס אפשרה לדן ניסטור לכבוש שער יתרון עבור סגנית אלופת רומניה בדקה הרביעית, אבל לוקאס סאשה השווה בדקה ה-29. עומר דמארי הגיע למספר הזדמנויות והחמיץ ובצד השני עמוס התאושש מהטעות ורשם שלוש הצלות מרשימות שמנעו מהאדומים להיקלע לפיגור נוסף.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מרוצה מההתאוששות מהספיגה המוקדמת. בן שמעון/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב, רן בן שמעון, אמר אחרי המשחק: "אנחנו מסופקים בשלב זה מהתוצאה. אנחנו יודעים איפה אנחנו רוצים להיות בהמשך הדרך וגם נהיה קבוצת כדורגל טובה הרבה יותר. אבל בשלב זה אני מרוצה מתוצאת התיקו הזאת במשחק חוץ קשה. נשתפר ממשחק למשחק, נשפר את הבנת המשחק ונראה הפועל הרבה יותר חזקה".

בן שמעון הוסיף: "אחרי השער שספגנו שיחקנו כדורגל טוב ושלטנו במשחק. במחצית השנייה מרכז הכובד עבר לפנדורי כך שהתוצאה הוגנת עבור שתי הקבוצות. נצטרך להתרכז בעצמנו ובנקודות שצריכות שיפור בכדי להכריע את ההתמודדות בבלומפילד".

לוקאס סאשה, שכבש שער יפה, הוסיף: "היה חשוב לכבוש שער חוץ, במיוחד אחרי שקיבלנו גול מוקדם שקצת שיבש את התוכנית. פנדורי היא יריבה מסוכנת שתוקפת מהר עם הרבה שחקנים. נצטרך לעבוד קשה בבלומפילד כדי לעבור שלב, אבל יש לי ביטחון בחברי לקבוצה שנדע ביחד לתקן את מה שצריך כדי לעמוד במשימה".

מאמן פנדורי, כריסטיאן פוסטאי, סיכם: "התוצאה הוגנת, אבל היו לנו הזדמנויות לנצח. בין הדקה ה-60 לדקה ה-75 הגענו להרבה מצבים ויכולנו להשיג יותר. שיחקנו נגד קבוצה טובה והצלחנו להוביל, אבל לצערי ספגנו מבעיטה חופשית. קבוצות ישראליות משחקות היטב במשחקי חוץ באירופה כי יש להן סגנון אגרסיבי. נצטרך להילחם עוד 90 דקות. קבוצה שרוצה לשחק באירופה צריכה להיראות כמו קבוצה אירופאית".

כריסטיאן פוסטאי, מאמן פנדורי. EuroFootball, GettyImages
"יכולנו להשיג יותר". פוסטאי/GettyImages, EuroFootball

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully