וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי: "לבנת מדברת על זיקה? היא לקחה כסף מקופל"

1.8.2013 / 18:00

הבעלים של קרית שמונה תקף את שרת הספורט, וביקר גם את הטוטו סביב היעדר מגרש אימונים לנוער: "הגיע הזמן שיעזרו לנו"

הבעלים של עירוני קרית שמונה איזי שרצקי קיים היום (חמישי) מסיבת עיתונאים באצטדיון העירוני ובמסגרתה יצא במתקפה חריפה כנגד אנשי הטוטו סביב העובדה שטרם נבנה מגרש אימונים למחלקת הנוער. לדבריו של שרצקי, מדובר לא פחות ולא יותר מאשר ב"שערוריה". כמו כן, הוא הביע את מורת רוחו מהתנהלותה של שרת הספורט לימור לבנת סביב מסקנות ועדת זליכה, כשסבר באשר לטענה כנגד הזיקה של יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון כי מדובר בטענה משוללת מהיסוד. "היא מדברת על זיקה? היא לקחה כסף מאבנר קופל", קבע.

איזי שרצקי, בעלים עירוני קרית שמונה. ג'יליס
יש לו בטן מלאה. שרצקי/ג'יליס

תחילה כאמור שרצקי התייחס למצב המגרשים של הנוער בקרית שמונה, ואמר: "לפני שלושה חודשים שלחתי לצחי פישביין מכתב, לשרה לימור לבנת, לשר סילבן שלום ולאבי לוזון. לפני 14 שנה שיחקנו במגרש בכפר בלום. היינו בליגה א' ובליגה הארצית. בארבע השנים האחרונות נלחמנו כדי לבנות אצטדיון שיתאים לליגות הגבוהות, מה שהצריך 21 מיליון שקל. שמעתי הרבה מאוד הבטחות, אבל אף אחד לא עזר. לא היה מגרש לקבוצה הבוגרת. למזלי הרב בא אהוד אולמרט, שאל מה אני צריך, הסברתי לו שמדובר ב-21 מיליון שקל. קבענו להיפגש באצטדיון ואמר לי שהוא השיג לי תקציב. בסוף היה חסר לי מיליון שקל, אמרו לי שזה סגור, וקיבלנו אצטדיון לתפארת, אבל זה לבוגרים. בשבתות הנוער והבוגרים משחקים פה, אי אפשר לעלות על המגרש הזה יותר".

שרצקי המשיך ותיאר את הקושי: "השנה הלכנו לקיסריה לשבוע כי לבוגרים אין מגרש. לנוער גליל עליון זה המקום היחיד שאין מגרש סינטתי לילדים ונוער, אני במשך שנתיים נלחם על זה. המגרשים הם לא שלי, אלא של העירייה. הבנו שאי אפשר לבנות במקום הזה אצטדיון ובסך הכול המגרש הולך לעלות לנו שבעה וחצי מיליון שקל. שנה חיכיתי וזה לא עזר".

הבעלים של קרית שמונה המשיך במתקפה, ואמר: "הגעתי למצב שאי אפשר להמשיך כך. איימתי שבמצב הגרוע אנחנו נעבור להתאמן בתל אביב. את אף אחד לא עניין המכתב הזה, לא התייחסו אליי. ברור שאני לא אעבור לתל אביב למרות שאם נשחק בנתניה נרוויח בשנה אחת כסף לאצטדיון חדש. מעולם לא עזבתי את העיר הזו ואני לא אעזוב. זו שערורייה שאין כדוגמתה. את כל מה שיש פה, אני בניתי. בשום קבוצה הבעלים לא משקיע במגרשים. החלטתי שאם לא יביאו לי את הכסף עכשיו לבנות את האצטדיון, הקבוצות שלנו ישחקו מחוץ לקרית שמונה. שמעתי את יושב ראש הטוטו אומר שהוא יבנה עוד מגרשים לילדים ונוער.

"ישבתי עם צחי פישביין לפני חודש, ושאלתי אותו למה הוא לא הגיב לי על המכתב. הוא שואל אותי "איזה מכתב?". עד עכשיו לא קיבלתי תשובה. תראו איפה החבר'ה שלי מתאמנים. אני לא יודע אם זה מתאים לסוסים ופרות. זו בושה שמשחקים בכאלה מגרשים. הם חושבים שיש פה איזה פראייר. הגענו למצב שאנחנו קבוצת צמרת ואם אני רוצה לבנות אקדמיה, אין לי מגרש להביא אותם. לא יכול להיות שיבנו בכל הערים מגרשים. כמה ביקשתי?".

אצטדיון עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"בשבתות הנוער והבוגרים משחקים פה, אי אפשר לעלות על המגרש הזה יותר". אצטדיון קרית שמונה/אדריאן הרבשטיין

בהמשך כאמור שרצקי תקף את שרת הספורט לימור לבנת, ואמר: "מה שהוועדות קבעו, רוצה גם אבי לוזון. כולנו רוצים, ואני שנים צועק 'בלי מרכזים'. פתאום כולם הולכים נותנים לעיני לתווך וזו שטות. אותם אנשים שכתבו לא שאלו למה הוא מתווך. בנושא הזיקה של יושב ראש ההתאחדות לקבוצה, אני רוצה להגיד שלכל הדברים אני מאוד מסכים ונלחם עליהם הרבה שנים. את כל מה שאמרתי בוועדת זליכה לוזון שמע ממני בעבר.

"יש מנהלת ליגה, ואם כולם רוצים את אותו דבר, בואו ניישם את ההמלצות", המשיך שרצקי. "לכולם יש זיקה. אם אבנר קופל תורם ללימור לבנת לפריימריז, אין זיקה? אין אדם בלי זיקה, זו מדינה שכל אחד מכיר את השני. צחי פישביין אוהד שרוף של הפועל תל אביב. אייל ברקוביץ' שמדבר כל היום, אבא שלו מנהל את נשר, גם לו תהיה זיקה. לא יכול להיות שלימור לבנת תיקח כסף מאבנר קופל ותדבר על זיקה של אבי לוזון. הדרך היחידה לפתור את הבעיות זה שאבי והשרה יישבו יחד, וכולנו נהנה מהכדורגל. לימור לבנת יכולה להוליך את הכדורגל קדימה, אבל היא לא יכולה לעשות זאת בלי לוזון והקבוצות".

בהמשך שרצקי העריך כי "בסוף אוגוסט תהיה ליגה. אבי לוזון רוצה ליישם את מסקנות הוועדה יותר מכל אחד אחר".

לימור לבנת שרת הספורט. קובי אליהו
טענות קשות מושמעות נגדה. לימור לבנת/קובי אליהו

קרית שמונה תקיים מחר (שישי, 11:30, שידור ישיר בוואלה! ספורט) משחק אימון נגד הפועל חיפה באצטדיון העירוני של קרית שמונה. מהמשחק ייעדר תמיר כחלון שהצטווה לנוח כמה שיותר והוא יחל בהדרגה לערוך אימונים אישיים. המאמן ברק בכר יתרגל הרכב התקפי כמו גם את השילוב בין השחקנים החדשים בסגל. המשחק יהיה המבחן הראשון של קרית שמונה מאז שובה ממחנה האימון בהולנד.

איזי שרצקי, בעלים עירוני קרית שמונה. ג'יליס
"הדרך היחידה לפתור את הבעיות זה שאבי והשרה יישבו יחד, וכולנו נהנה מהכדורגל". איזי שרצקי/ג'יליס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully