וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: דרקו קראדז'יץ' עשוי להצטרף

1.8.2013 / 17:26

הקשר המונטנגרי, ששמו עלה כמועמד להפועל עכו, עשוי לחזק את החלק הקדמי של קורצקי. אכזבה מביטול המשחק נגד בית"ר

הפועל רעננה מרגישה שהיא חייבת להתחזק באופן דחוף עוד לפני שתתחיל העונה, ובקבוצה עמלים בימים האחרונים על אפשרויות חיזוק חדשות. אחרי שהתברר כי אוסיי מאולי ייבחן בהפועל באר שבע, ברעננה בודקים את האפשרות לצרף את דרקו קראדז'יץ', קשר מונטנגרי שהוזכר כמועמד בולט להצטרף אחרי שמנחם קורצקי התרשם מביצועיו.

מנחם קורצקי מאמן עירוני רמת השרון. מגד גוזני
ממשיך לבחון שחקנים. מנחם קורצקי/מגד גוזני

קראדז'יץ', 24, החל את הקריירה הבוגרת שלו בראד בלגרד ומאז עבר מספר קבוצות בסרביה ומונטנגרו וכן שיחק תקופה קצרה במדי וידאוטון ההונגרית. בשנתיים האחרונות הופיע במדי סוטייסקה ניקשיץ' עימה זכה אשתקד באליפות מונטנגרו. קראדז'יץ' היה השחקן הבולט של ניקשיץ' ומלך שערי עם 12 שערים בעונה שעברה. הוא הספיק לשחק העונה עם הקבוצה במסגרת מוקדמות ליגת האלופות.

כמו כן, בקבוצה עדיין בוחנים את האפשרות לצרף את סטפן קינג, ששיחק בעבר במ.ס. אשדוד ועשוי להגיע להיבחן. "כרגע עם הסגל הזה יהיה בעייתי לקבוצה להתמודד עם יתר הקבוצות", אמר גורם בקבוצה. "אנחנו חייבים להתחזק בלפחות שלושה או ארבעה שחקנים כדי שנוכל להעמיד קבוצה טובה".

בתוך כך, משחק האימון שאמור היה להתקיים היום נגד בית"ר ירושלים בוטל בעקבות הדרישה של משטרת רעננה ש-80 שוטרים וסדרנים יאבטחו את המשחק. מי שינסה לחזור בהדרגה לכושר הוא המגן אורי שטרית שנפצע במהלך מחנה האימון ועושה מאמצים להתגבר על הפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully