וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מאוולי ואיקנדה מגיעים למבחנים

1.8.2013 / 13:13

חלוץ ק"ש והקשר שנבחן בסכנין, מועמדים לחזק את הקבוצה. קשר אנורתוזיס הוצע. סוויסה: "אם נתחבר, נעשה עונה גדולה"

הפועל באר שבע ממשיכה לגבש את הסגל שלה לקראת העונה שבפתח. מאמן הקבוצה, אלישע לוי, מתכוון לצרף בימים הקרובים שחקן זר נוסף לחלק הקדמי כאשר מי שצפוי להגיע ולהיבחן בקבוצה הוא אוסיי מאוולי, החלוץ ששיחק בחצי העונה החולפת בעירוני קרית שמונה. שחקן נוסף אותו יבחן אלישע לוי הוא הרמוני איקנדה, הקשר ההתקפי שנבחן כבר בבני סכנין ובהפועל חיפה. עד תום מועד ההעברות, בבאר שבע מקווים לצרף לכל היותר שני שחקנים, כדי להעמיק את הסגל הקיים כאשר גם קשר אנורתוזיס, טוני קלבו, הוצע בימים האחרונים לקבוצה.

אוסיי מוואלי שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
ינדוד לדרום? מוואלי, משמאל/ברני ארדוב

אחד השחקנים שעבר תקופה לא פשוטה בתום העונה שעברה הוא החלוץ תומר סוויסה, שעבר בקיץ ניתוח שהשבית אותו לתקופה מסוימת, וכעת הוא ייאלץ להיאבק על מקומו בהרכב, במערך שכולל את אליניב ברדה בתפקיד שלו.

"התחלתי את העונה שעברה טוב, אבל הפציעה ומצב הקבוצה לא עשה לנו טוב והעונה הפכה בינונית. הניתוח שעברתי הקיץ לא פגע בי", אמר סויסה באימון הפתוח שקיימה הקבוצה. "לא התחלתי עם הקבוצה את האימונים אבל הצטרפתי בזמן והשתתפתי במחנה, שזה הדבר החשוב ביותר".

סוויסה התבקש להסביר את השיקול לדחות את הניתוח מסוף העונה שעברה. "באמצע העונה קיבלתי את ההחלטה להמשיך לשחק, למרות שיכולתי לעבור את הניתוח קודם. העונה הגיעו שחקנים מצוינים והתחרות היא טובה ובריאה לכולם. מי שיהיה טוב ישחק. כל השחקנים שהגיעו עשו עבודה טובה במקומות אחרים ואם נתחבר, זאת תהיה עונה טובה מאוד. כולנו רוצים להחזיר לקהל ולאלונה על ההשקעה. כמה שערים אבקיע? השאיפה היא להגיע ל-15 שערים".

תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. ברני ארדוב
עבר תקופה לא קלה. סוויסה/ברני ארדוב

שלשום, בערב הוקרה ללקוחות תא כבוד שנערך אמש בביתה של הבעלים אלונה ברקת, הוכרזו גם הספונסרים של הקבוצה לעונה הקבוצה. נותנת החסות הראשית תהיה חברת "מובלי", שאימצה את הקבוצה גם בעונה שעברה. נותנות החסות המשניות יהיו החברות "אילן קרני מטרופולין", "דל", "טריידין", ו-"לונה טורס". בערב בו נכחו הקפטן אליניב ברדה ואביתר אילוז, הוכרז שיתוף הפעולה עם הזמר אריק סיני, מהלך שיזמה הדוברת ציפורה חלפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully