וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: פערים כספיים עם דריו פרננדס

1.8.2013 / 18:49

הבעלים כץ והמאמן דורה נפגשו עם השחקן, אך לא הגיעו לסיכום. פגישה נוספת תיערך. כץ: "אופטימי". עשהאל בן שבת מועמד

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ ומאמן הקבוצה שלומי דורה, נפגשו היום (חמישי) עם הקשר הארגנטינאי דריו פרננדס ונציגיו. אלא שבפגישה בין הצדדים התגלו פערים כספיים וכרגע אין סיכום בין הצדדים, שקבעו לחשוב על הנושא למשך 48 השעות הקרובות.

יש לציין כי גם לאחר שכץ עזב את הפגישה, דורה המשיך לשוחח עם השחקן ששוחרר מבית"ר ירושלים. הבעלים אמר: "הייתה פגישה ברוח טובה. נכון שהדברים עדיין לא נסגרו, אבל אני אופטימי".

דריו פרננדס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
קרוב לכרמל. פרננדס/ברני ארדוב

מי שעוד מועמד לקבוצה ועשוי להגיע אליה הוא הבלם עשאהל בן שבת שמנהל מגעים עם הקבוצה. בחיפה יש כעת שני בלמים בסגל ואילו דורה מעוניין לחזק את החלק האחורי ולהגדיל את הכמות לארבעה. בן שבת, 25, שיחק בקבוצת הנוער של מכבי נתניה ואף רשם מספר הופעות בקבוצה הבוגרת. בהמשך עבר להפועל כפר סבא בליגה הלאומית ובארבע העונות האחרונות שיחק בעירוני רמת השרון, איתה עלה לליגת העל. אשתקד, רשם במדי הקבוצה 29 הופעות ליגה וכבש שער אחד.

בנוסף, גם דנילו ניקוליץ' צפוי להצטרף. הסרבי ששיחק בקבוצה בעונה שעברה ינחת ביום שישי בארץ והוא צפוי לחתום רשמית על חוזה לעונה נוספת. הפועל חיפה תתארח מחר (11:30) למשחק אימון מול עירוני קרית שמונה. המשחק יועבר בשידור חי בוואלה! ספורט.

עשהאל בן שבת שחקן עירוני רמת השרון לפני סטיבן כהן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
גם הוא יצטרף? בן שבת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully