וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "אין פייבוריטית במשחק הזה"

מאמן הפועל ת"א דרוך לקראת פאנדורי (ה', 21:00, 5+) במוק' הליגה האירופית: "לא משחקים על תיקו". עמוס וזגורי יפתחו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

המסע האירופי של הפועל תל אביב יימשך מחר (חמישי, 21:00, 5+), כאשר הקבוצה של רן בן שמעון תפגוש ברומניה את פאנדורי המקומית. האדומים ינסו להוציא טובה ולהעביר את ההכרעה למשחק הגומלין, שיתקיים בשבוע הבא בבלומפילד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא משחק על תיקו. רן בן שמעון/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקבוצה ערכה הערב את האימון המסכם לקראת המשחק, וכן את מסיבת העיתונאים בה דיבר בן שמעון על המשימה שעומדת בפני החבורה שלו. "אין פייבוריטית במשחק הזה", ענה לשאלה האם הניסיון הרב שיש להפועל תל אביב במסגרות האירופאיות יעניק לה יתרון במשחק מחר. "זה משחק בין שתי קבוצות טובות. ראיתי את כל המשחקים של פנדורי ואני מאמין שהם ראו אותנו".

"זו קבוצה טכנית ואיכותית, עם התקפה מסוכנת וגם הגנה שיודעת לעלות ולהבקיע שערים ואנחנו ניצבים בפני משחק קשה", הוסיף המאמן. כשנשאל האם יעלה כדי לשחק על תיקו, השיב: "אני לא מנהל מו"מ על תוצאות ורוצה לנצח בכל משחק, אבל גם יודע שלכל התמודדות יש את הדינמיקה שלה".

מבחינה מקצועית, בן שמעון לא מתכנן שינויים בהרכב שפתח מול ברואה, כשדני עמוס, שנפצע בברכו, צפוי לפתוח בשער. גם ישראל זגורי, שלא הציג יכולת טובה בשני המשחקים הקודמים, ימשיך לקבל את הקרדיט מבן שמעון ויפתח לצד איתי שכטר ועומר דמארי בחלק ההתקפי, כשגילי ורמוט שוב ימתין על הספסל ויקווה לקבל דקות משמעותיות יותר ממה שקיבל בשבוע שעבר.

הרכב משוער: דני עמוס, אוראל דגני, יורחן קולין, ברנקו איליץ', שמעון הרוש, בריאן חרסיסיץ', לוקאס סאשה, רועי גורדנה, ישראל זגורי, עומר דמארי, איתי שכטר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משימה לא פשוטה. שחקני הפועל תל אביב באימון המסכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

נשיא פנדורי: "חשוב מאוד שנכבוש ראשונים"

פנדורי היא אחת הקבוצות החזקות ביותר ברומניה וסיימה בעונה שעברה במקום השני בליגה. בסיבוב המוקדם הקבוצה של כריסטיאן פוסטאי סיימה ב-0:0 בחוץ ואז ניצחה 0:4 קליל בבית את לבאדיה טאלין. הברזילאי אריקו, שכבש צמד מול האסטונים, צפוי להמשיך במרכז ההגנה. פנדורי סיימה ב-1:1 מול פלוישטי במשחק צמרת במחזור השני, ביום שני החולף והיא שלישית בליגה כרגע עם ארבע נקודות.

נשיא הקבוצה מארין קונדסקו אמר: "להפועל תל אביב יש הרבה יותר ניסיון, אני מקווה שהמומנטום יהיה לצידנו. חשוב מאוד שנכבוש ראשונים".

הרכב משוער: דויד לזאר, בוגדאן אונגורוסן, פראסקבאס חריסטו, מרקו מומצ'ילוביץ', אלין בוליקה, אריקו, אריק דה אוליביירה, ניקנדרו בריוולד, פול אנטון, דן ניסטור, דייבידאס מאטולביצ'יוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully