וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "אנחנו צריכים להבקיע ואסור לנו לספוג"

31.7.2013 / 19:44

מאמן מכבי חיפה על ונטספילס: "יריבה טובה וקבוצה התקפית". ההרכב שניצח את לנקראן שוב יפתח (ה', 19:00, ספורט 5)

מכבי חיפה

מכבי חיפה תמשיך מחר (חמישי, 19:00, ספורט 5) במסע אל עבר שלב הבתים של הליגה האירופית, כשתפגוש בלטביה את ונטספילס בסיבוב המוקדמות השלישי. הירוקים יקוו להשיג תוצאה טובה, ובכך להעביר את ההכרעה למשחק הגומלין שייערך בשבוע הבא בקרית אליעזר.

צפו במסיבת העיתונאים של אריק בנאדו באדיבות חיפה TV

"אנחנו מכירים את ונטספילס, הם יריבה טובה, עקבנו אחריהם בלא מעט משחקים", אמר המאמן אריק בנאדו. "יש להם שחקנים מאוד מסוכנים בהתקפה, זו קבוצה התקפית, טובה. נעשה את הכול בשביל לעבור אותם. יהיה משחק לא קל מבחינתנו, משחק חוץ, אנחנו צריכים להבקיע פה ואסור לנו לספוג, עקבנו אחריהם ואנו מצפים למשחק מחר".

בנאדו צפוי לשמור על ההרכב שניצח בלנקראן, הכולל את אלעד גבאי בעמדת המגן הימני וחוליית קישור והתקפה שתכלול את גוסטבו בוקולי, רובן ראיוס, חן עזרא, יניב קטן, אלון תורג'מן ושמעון אבוחצירא. אייל גולסה וסינטיהו סלליך יפתחו על הספסל יחד עם אנדריי פיליאבסקי. עידן ורד לא כשיר אבל הליך השיקום שלו בהחלט מתקדם. גם דינו אנדלובו, שחיפה שקלה לוותר עליו לנסיעה, מחוץ לסגל.

הרכב משוער: בויאן שראנוב; אלעד גבאי, דקל קינן, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה; גוסטבו בוקולי, רובן ראיוס, חן עזרא, יניב קטן, אלון תורג'מן; שמעון אבוחצירא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ימשיך לקבל את הקרדיט בעמדת המגן הימני. אלעד גבאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ונטספילס: הרבה נסיון ומומנטום לא רע בכלל

הקבוצה הלטבית, שזכתה בארבע אליפויות בשבע השנים האחרונות, סיימה בעונה החולפת רק במקום השלישי. מדובר בקבוצה מאוד מנוסה והמשחק מחר יהיה ה-61 שלה בזירה האירופית. בסיבוב הראשון היא עברה בקושי את איירבוס הוולשית בשערי חוץ ובסיבוב השני זה כבר נראה טוב יותר עם 1:5 על ז'ונס אש מלוקסמבורג, כולל 1:4 בחוץ בגומלין. בליגה ונסטפילס נמצאת כרגע במקום השני בתום 13 משחקים והיא מפגרת בשתי נקודות אחרי סקונטו ריגה, מולה סיימה ב-0:0 במשחק העונה שנערך ביום ראשון החולף.

הרכב משוער: מקסימיס אוברנקו, אנטונס קורקינס, ויטאליחס סמירנובס, קספראס דוברה, אולגס טימופייבס, יוריחס זיגייבס, איגורס טראסובס, סימונאס פאוליוס, אדוארד שוקנוב, ואדים יאנצ'וק, אחמד עבדולטאופיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully