וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: יובל שבתאי הושעה, אלירן דנין סיכם

31.7.2013 / 21:25

הקשר התווכח במהלך האימון עם יובל נעים, השניים יקיימו שיחת הבהרה. מגן הפועל ת"א מצטרף, נצרת מעוניינת באבו ריא

הפועל עכו ממשיכה לעשות צעד נוסף להשלמת הסגל לעונה הקרובה כאשר נציגי הקבוצה נפגשו היום (רביעי) עם אלירן דנין ונציגו ניר עמיר בכדי לסגור את הצטרפותו לקבוצה. דנין, ששיחק לפני שנתיים בעכו, אמור לסגור מחר סופית את הצטרפותו ויחתום על החוזה אחרי שמרבית תנאי החוזה שלו נסגרו. כמו כן, הוא אמור ליטול חלק באימון.

אלירן דנין שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חוזר אחרי שנה אחת. אלירן דנין/ברני ארדוב

דנין יגיע לעכו על חשבונו של מהראן אבו ריא שמחזיק בעצמו בחוזה לעונה הקרובה בעכו ונכון לעכשיו לא נמצא בתוכניות של הקבוצה. בין הקבוצות שמועמדות לקלוט אותו נמצאות עירוני רמת השרון שגילתה בשחקן עניין בשבועות האחרונים וכן מכבי אחי נצרת שכבר פנתה אליו. עם דנין יתחרה על עמדת המגן השמאלי עדן בטיט ששיחק בשנה שעברה במכבי יבנה והרשים את הצוות המקצועי במהלך האימונים.

במהלך האימון שקיימה היום הקבוצה אירעה תקרית בין הקשר יובל שבתאי למאמן יובל נעים שכללה חילופי דברים בין השניים. בעקבות הדברים, החליט נעים להשעות את שבתאי עד להודעה חדשה, ובימים הקרובים צפויה שיחת הבהרה.

יובל שבתאי (מימין), גיא דיין שחקני הפועל עכו. קובי אליהו
בימים הקרובים צפויה שיחת הבהרה בינו ובין יובל נעים. יובל שבתאי/קובי אליהו

בתוך כך, בעכו עושים עוד מאמץ לחזק את החלק הקדמי כאשר עדיין לא התקבלה החלטה האם להחתים את טיאגו מירסמה ולאונרדו פאסוס, שיובל נעים מאוד מעוניין לראות אותם חותמים. כזכור, הקשר המונטנגרי דרקו קראדז'יץ' הוזכר כמועמד והוא עשוי להגיע בימים הקרובים להיבחן.

במקביל, בימים הקרובים אמורה ליפול החלטה גם לגבי עתידם של מספר שחקנים נבחנים, בהם רועי עטר, אמיר נסראלדין, שלומי לוי ואליאור סיידר, שככל הנראה יצטרפו לסגל. עכו תקיים בשבוע הבא שני משחקי הכנה כאשר ביום שני היא תתארח אצל מכבי נתניה ב-18:00 וביום חמישי היא תארח באצטדיון טוטו את עירוני קרית שמונה ב-11:00 בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully