וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו לשחקנים: "התוצאה הייתה טובה, הסטטיסטיקה לא"

31.7.2013 / 10:58

מאמן חיפה הכין את שחקניו אחרי לנקראן ולפני ונטספילס: "חייבים להשתפר". בהתאם לסיכום עימו, גולסה יוזמן לפגישה בקרוב

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מיכאל ברגמן

"אנשים נוטים לזלזל ביריבה לטבית, אבל ונטספילס נמצאת בעיצומה של הליגה ומגיעה בכושר טוב (מדורגת שנייה כעבור 13 מחזורים). אנחנו זוכרים היטב מה קרה כשנטו לזלזל בנבחרת לטביה שהגיעה לישראל בעידן דרור קשטן וסיימה לפנינו בבית. נהיה חייבים להשיג תוצאה טובה, תיקו עם שערים ומעלה, כדי להעביר את ההכרעה לישראל. במצב הזה, יהיה לנו סיכוי טוב לעבור", כך אמר אחד משחקני מכבי חיפה, שקיימה אמש (שלישי) אימון אחר הצהריים בריגה והיום תערוך את האימון המסכם לקראת המשחק מחר.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יקיים היום מסיבת עיתונאים. אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

בחיפה מעניקים חשיבות עצומה לקראת המשחק הקרוב, בעיקר משום שהקבוצה מדורגת בשלב הפלייאוף ואמורה לקבל יריבה "נוחה" בהשוואה לקבוצה שאינה מדורגת. עוזר המאמן אורי אוזן עקב אחר משחק העונה של היריבה בשבת מול סקונטו ריגה (0:0) והעביר את רשמיו למאמן אריק בנאדו. לאחר סיור שנערך בריגה, בנאדו קיים אסיפת שחקנים שבה הקרין את ה-0:8 בלנקראן, ואמר: "היו לנו הרבה דברים טובים במשחק, אבל מחר יהעה משחק אחר. חשוב שנבוא מוכנים כי יהיה הרבה יותר קשה מהמשחק באזרבייג'אן. היה משחק טוב מבחינת התוצאה, אבל מבחינת סטטיסטיקה לא. אנחנו חייבים לשפר את זה. המשחק מחר מתחיל מאפס אפס. אל תשכחו את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פנאי בלטביה 31.7.13 צילום: מכבי חיפה. מכבי חיפה
נהנים מהעיר. ידין, ורד, ריאן וגולסה/מכבי חיפה

חיפה תקיים הערב (18:30) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בהשתתפות בנאדו והקפטן יניב קטן. באימון היום יצפו הנשיא יעקב שחר וסגנו עוזי מור. "יש אווירה טובה, מזג האוויר מצוין והתנאים פה טובים. אנחנו מגיעים דרוכים לקראת המשחק החשוב ביום חמישי. אנו ממוקדים במטרה, ונעשה הכול להעביר את ההכרעה לחיפה. לא צפוי לנו משחק קל", אמר אתמול חן עזרא לאתר הרשמי.

בעניין אחר: כפי שפורסם בוואלה! ספורט, היום תפוג האופציה בהסכם בעל פה בין עוזי מור לאייל גולסה, לפיו הוא יוכל למצוא קבוצה באירופה ללא תערבות מצידה של חיפה. מחרתיים, לאחר חזרת הקבוצה מהמחנה, תזמן חיפה את גולסה לשיחה בה יוצע לו חוזה לשלוש שנים, המוערך בכ-650 אלף דולר. גולסה אישר אתמול כי לא יתנגד להיכנס למשא ומתן עם הירוקים, בתנאי שלא ימצא קבוצה. בחיפה הבהירו כי אם תוגש הצעה ריאלית עבור השחקן במהלך המשא ומתן, הוא ישוחרר. כרגע נראה כי חיפה תסכים לשחרר את השחקן תמורת סכום שנע בסביבות 1.4 מיליון יורו, 65 אחוז פחות מתג המחיר שלו.

צפו בקליפ וידאו מאימון חיפה בריגה (באדיבות: מכבי חיפה TV)

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully