וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מור שושן ייעדר בין שלושה לארבעה שבועות

30.7.2013 / 18:02

הבלם עבר בדיקה ובה התגלה קרע חלקי בשריר הארבע ראשי. בקבוצה מתלבטים לגבי שבצ'נקו, גם אקסברד ודיין מועמדים

צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: טל רזניק

בני סכנין קיבלה היום (שלישי) באכזבה את תוצאות הבדיקה של מור שושן. בלם הרכש עבר בדיקת אולטרסאונד ובה התגלה קרע חלקי בשריר הארבע ראשי. ההחלמה המלאה היא בין שלושה לארבעה שבועות, כך שבמועדון מקווים שהוא יפתח את העונה. שושן יערוך עד סוף השבוע הבא אימונים חלקיים בלבד.

שחקן הפועל תל אביב מור שושן. קובי אליהו
יהיה כשיר לפתיחת העונה? מור שושן/קובי אליהו

הקבוצה תצטרך גם להחליט בשבוע הקרוב אם היא מעוניינת להחתים את ויאצ'יסלב שבצ'נקו, שנבחן בקבוצה במהלך מחנה האימונים. המאמן מרקו בלבול עדיין לא קיבל החלטה לגביו והחלוץ האוקראיני לא חזר עם הקבוצה לישראל. שבצ'נקו הראה ניצוצות מסוימים, אך שחקנים בקבוצה אמרו שהוא לא חלוץ ברמה גבוהה, ובסכנין עדיין מתלבטים לגביו. אחת האופציות שעלתה בקרב אנשי המועדון היא להחתים את שבצ'נקו, שעלותו לא צפויה להיות גבוהה, ובנוסף להחתים חלוץ ישראלי נוסף שישמש כחלוץ המרכזי.

בין היתר עלו שמותיהם של עידו אקסברד מהפועל באר שבע ורועי דיין ששיחק בעונה שעברה בבלגיה אך עדיין לא מצא קבוצה. בסכנין רצו מאוד את שלומי אזולאי ממכבי חיפה ואף שוחחו איתו, אלא שהחלוץ לא צפוי להגיע. במועדון רוצים גם את פיראס מוגרבי וחסן אבו זייד, איתם עדיין קיימים פערים, אך בסכנין מאמינים שלפחות אחד מהשניים יחתום.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פיראס מוגרבי שחקן מכבי נתניה מול עלי עוסמאן שחקן בני סכנין. קובי אליהו
מתגבשת חוליה התקפית מרשימה. פיראס מוגרבי/קובי אליהו

אם מוגרבי ואבו זייד יחתמו, בסכנין ישלימו חוליית קישור מפתיעה שתכלול גם את חאלד חלאיילה הותיק, סאני, כריסטיאן הידאלגו, מירקו אורמוש, חאמד גנאים, באסם גנאים וכן את מוחמד גדיר, מוחמד כליבאת ואחמד קאסום שמשחקים כקשרים התקפיים. אגב, סאני והידאלגו צפויים לנחות מחר בישראל ולהצטרף לאימוני הקבוצה ביום חמישי.

בלבול התייחס אתמול עם החזרה ממחנה האימון בפולין למצב הקבוצה: "המחנה אימון ענה על כל הציפיות שלנו ותרם ליכולות הפיזיות והטקטיות של השחקנים. הקבוצה מתחילה להתגבש ואנחנו רוצים להוסיף עוד שלושה שחקנים לסגל".

(עדכון ראשון: 12:51)

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully