וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שקלה לא להוציא את אנדלובו ללטביה

30.7.2013 / 9:55

המועדון חכר מטוס, ושמו של החלוץ נעדר מהרשימות, אך ברגע האחרון שונתה התכנית. עטאא נשאר בארץ. ידין יקבל יותר דקות

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מיכאל ברגמן

חלוץ מכבי חיפה, דינו אנדלובו, לא היה אמור להמריא עם מכבי חיפה למשחק החוץ מול ונטספילס הלטבית, אך ברגע האחרון שונתה התכנית והחלוץ כן ימריא למשחק. אנדלובו הגיע אמש לשגרירות כדי להוציא ויזה, וזאת למרות שעל פי התכנון המקורי שלשום, בחיפה שקלו לוותר עליו בעקבות החלטה לחכור מטוס קטן יחסית, שלא יכל להכיל את כל השחקנים. אנדלובו לא היה ברשימה, אולם אתמול הוחלט לשנות את התכניות והשחקן ימריא ללטביה. גם עידן ורד הפצוע ימריא למשחק, למרות שהוא עדיין אינו כשיר לגמרי. מי שלא ייצא ללטביה הוא הקשר ג'אבר עטאא.

אנדלובו עדיין לא שוחרר רשמית, אבל נראה שאם יגיע חלוץ הוא יאבד את מקומו בסגל ויושאל לקבוצה אחרת. הפועל באר שבע כבר הביעה עניין בשחקן. גם עידן ורד הפצוע המריא עם חיפה ללטביה. הקשר ג'אבר עטאא שעובר שיקום בישראל לא המריא למרות שהוא רשום לצמד המשחקים. ההרכב של אריק בנאדו למשחק לא צפוי להשתנות ואלעד גבאי ימשיך לפתוח בעמדת המגן הימני לאור שביעות הרצון ממנו ולאור הפציעה של אייל משומר. אביחי ידין צפוי לקבל יותר דקות החל מהמשחק הקרוב.

חלוץ מכבי חיפה דינו אנדלובו (שמאל). אדריאן הרבשטיין
שינוי בתכניות. דינו אנדלובו/אדריאן הרבשטיין

חיפה הגיעה הבוקר לנתב"ג, שם ערכה הכנות אחרונה לקראת הטיסה. מחר היא תערוך את האימון המסכם ומסיבת עיתונאים רשמית לקראת המשחק (חמישי, 19:00). כזכור, בנאדו כבר תלה אתמול תמונות של שחקני היריבה. באימון עצמו הביע המאמן אכזבה מהתנהלות האימון שלשום, שלדבריו "התנהל בקצב איטי מהרגיל", ובהתאם לכך ערך אימון ריצה לשחקנים. "צריך לזכור שהליגה הלטבית משוחקת כרגע, הם יגיע בכושר טוב", אמרו בצוות המקצועי לשחקנים.

בנאדו עדיין לא מצא חלוץ וההערכה היא שתוצאה טובה בלטביה תוביל להתקדמות ולתחילת המשא ומתן עם אחד המועמדים, לקראת שלב הפלייאוף או כבר לפני משחק הגומלין. כרגע בנאדו בוחן מספר שמות, אבל מלבד ז'רמי בוקילה לאף אחד מהם לא נעשתה פניה רשמית. אם יחתום חלוץ, אנדלובו אמור לקבל הודעה רשמית על עזיבה. הקשר סינטאיהו סלליך מעוניין להישאר בקבוצה אם יקבל דקות משחק. צמד המשחקים הקרוב יכריעו אם יישאר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully