וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות יישום מסקנות דו"ח ועדת זליכה התכנס לראשונה

29.7.2013 / 15:25

בישיבה עודכנו חברי הועדה כי לימור לבנת החלה ביישום המלצות הדו"ח. לוזון נעדר ושלח את ממלא מקומו רותם קמר

שרת הספורט לימור לבנת, הודיעה עם פרסום המלצות דו"ח ועדת זליכה, על הקמת צוות ליישום המסקנות, והיום (שני) התקיימה ישיבתו הראשונה של הצוות. בישיבה נכחו אורלי פרומן מנכ"לית המשרד ויו"ר צוות היישום וחברי הצוות, יו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט, מר צחי פישביין והמנכ"ל מר איציק לארי, ד"ר אורי שפר, ראש מינהל הספורט מר רותם קמר, ממלא מקום מנכ"ל ההתאחדות הכדורגל.

לימור לבנת מתעמתת עם משה בוקר כתב 'הארץ'. קובי אליהו
החלה ביישום המסקנות. לבנת/קובי אליהו

יו"ר מינהלת הליגה, מר ניר חפץ נעדר מהישיבה לאחר שהודיע אמש כי לא יוכל להשתתף. בנוסף לחברי הצוות, נכחו בישיבה עו"ד הדס פרבר, היועמ"ש של משרד הספורט ועו"ד משה אביבי היועמ"ש של ההתאחדות לכדורגל.

בפתח הישיבה עידכנה מנכ"לית המשרד את חברי הצוות כי לבנת החלה ביישום המלצות דו"ח ועדת זליכה, ביניהן התיקון להצעת החוק להסדר ההימורים בספורט, שהגישה לפני מספר ימים, לפיו כספי התמיכות של הטוטו יועברו ישירות לאגודות ומועדוני הספורט. המנכ"לית הוסיפה, כי תיקון החוק עלה לאתר משרד המשפטים להערות משרדי הממשלה.

במהלך הישיבה עדכן נציג ההתאחדות לכדורגל בדבר התקדמות הקמתה של מינהלת הליגה והסביר, כי יש נכונות לכך מכל הגורמים הרלוונטיים וכי נדרש יותר זמן להשלמת ההליך המשפטי. עם כינוסה של האסיפה הכללית, היא תאשר את הקמתה של המינהלת, הוסיף. בתגובה, ביקשה יו"ר הצוות אורלי פרומן לקבל מההתאחדות מסמך משותף להתאחדות ולמינהלת הליגה לגבי לוח הזמנים הצפוי לכינונה של המינהלת.
פרומן הודתה לכל המשתתפים על דיון ענייני ופורה, שהוכיח כי כל הצדדים אכן מראים נכונות ורצון טוב לשפר ולקדם את הכדורגל. הישיבה הבאה של הצוות נקבעה לשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully