וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל חיפה נפרדה ב-0:0 מדוניי סרם הסרבית

28.7.2013 / 21:27

המאמן דורה סיכם: "הורגשה עייפות, משחק אימון טיפוסי של מחנה אימון". המועדון הגיש תלונה במשטרה נגד אוהד הקבוצה

צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: טל רזניק

בוידאו: תקציר משחק האימון של הפועל חיפה מול בני סכנין

הפועל חיפה סיימה היום (ראשון) את משחקה האחרון במסגרת מחנה האימונים בתיקו 0:0 מול דוניי סרם מהליגה הראשונה בסרביה. יוסי דורה הורחק לקראת הסיום אחרי שקיבל צהוב בעקבות דברים שאמר לשופט. בקבוצה ציינו שהבלם טאדאס קיאנסקאס והקשר נבוישה מרינקוביץ בלטו במשחק.

מאמן הקבוצה שלומי דורה אמר לאחר המשחק לאתר הרשמי של המועדון: "זה היה "משחק אימון טיפוסי במחנה אימונים. הורגשה עייפות רבה אצל השחקנים. משחקי האימון נועדו כדי להשתפר וכך יהיה. נמשיך להתקדם".

בתוך כך, ראשי הפועל חיפה הגישו תלונה במשטרה נגד אוהד הקבוצה שלטענתם הסית לאלימות נגד הבעלים יואב כץ. התלונה, שהוגשה על ידי סמנכ"ל המועדון רון פלדהיים, הגיעה לאור הודעה שפרסם אחד מאוהדי הקבוצה בה קרא להכניס את יואב כץ לתאי גזים, לטענת הפועל חיפה, כשהפוסט המדויק שהעלה לדף הפייסבוק שלו היה "שימו את יואב בתאים ותמלאו אותם גז". בהפועל חיפה משוכנעים שהכוונה היא לבעלים.

בהפועל חיפה מעריכים כי אמירת האוהד הגיעה בעקבות הביקור של כץ ואנשי המועדון בליל שבת בעיירה בסרביה, בה נספו 5,000 יהודים בשואה. במשטרה צפויים בשעות הקרובות לזמן את האוהד לחקירה ואז יוחלט על אופן הטיפול בו. בינתיים, בצד המקצועי, בחיפה ינסו לזרז את עניין צירופו של דריו פרננדס לקבוצה כשבצוות המקצועי מעוניינים מאוד בשחקן.

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
בהפועל חיפה מעריכים כי אמירת האוהד הגיעה בעקבות הביקור של כץ ואנשי המועדון בליל שבת בעיירה בסרביה, בה נספו 5,000 יהודים בשואה. כץ/אדריאן הרבשטיין

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully