וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הפסידה 4:1 למילואי אוניון ברלין

27.7.2013 / 22:32

קבוצתו של כהן חטפה 4 שערים ב-30 הדקות הראשונות. גואובדיה הרשים. שחקן: "נהיה עם 5-6 שחקני הרכב חדשים"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

בית"ר ירושלים קיימה הערב (שבת) את משחקה השני והאחרון במחנה האימונים בברלין. לאחר שבמשחק הראשון סיימה הקבוצה ב-3:3 נגד קבוצה איזורית מברלין, הערב היא נוצחה 4:1 על ידי קבוצת המילואים של אוניון ברלין. את השער היחיד לירושלמים כבש ברק משה.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
יש עוד הרבה עבודה. כהן/נועם מושקוביץ

בית"ר פתחה את המשחק עם אריאל הרוש בשער, בהגנה שיחקו אלי דסה, ניסו קפילוטו, הבלם ההונגרי הנבחן אנדרש דברצני ומתן בן סימון. בקישור האחורי שיחקו אופיר קריאף וקשר צרפתי שהגיע אמש בשם מיקאל. בחלק הקדמי פתחו דוד רביבו, סטיבן כהן, ריצ'רד סומה הצרפתי ובהתקפה שיחק עדן נחמני.

הקבוצה רשמה מחצית ראשונה נוראית, במהלכה חטפה את כל ארבעת השערים בתוך 30 הדקות הראשונות. אחד משחקני בית"ר סיפר על כך ואמר: "נבחנים שחקנים, מנסים הרכבים שונים ועל חוסר תיאום קיבלנו ארבע גולים במתפרצות. אנחנו ממתינים שיצטרפו שחקנים וגם נתחיל לרוץ עם ההרכב כי זה לא יהיה פשוט, אנחנו כנראה נהיה עם חמישה-שישה שחקני הרכב חדשים".

מי שהפתיע לטובה במשחק היה הקשר הניגרי אוסה גואובדיה, ששיחק במחצית השנייה והפגין יכולת גבוהה. גובדיה צפוי לשוב עם הקבוצה לארץ ביום שני ועד סוף השבוע תתקבל החלטה לגביו. בבית"ר נמצאים במו"מ מתקדם עם לנדרי מולמו הצרפתי וצפויים לסכם איתו על חוזה לעונה אחת. השחקן יושאל מקורטרייק. במהלך המשחק אף שותף המגן השמאלי ההונגרי דניאל ודנאי והפגין יכולת לא רעה אך כרגע בקבוצה מעוניינים להחתים את מולמו. הבלם הרומני אוקטביאן אברודאן שוחרר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הקשר הניגרי אוסה גואובדיה נבחן בבית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הרשים. גובדיה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully