וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרבים הבריזו, מכבי פ"ת לא תקיים משחק אימון

27.7.2013 / 21:41

משחק האימון השני והאחרון בוטל, הקבוצה תנעל את המחנה ביום שני ותחזור ארצה. זיטו יחזור לצרפת וצפוי לחתום בקרוב

אחרי שניצחה במשחק הבכורה שלה במחנה האימונים באוסטריה, מכבי פתח תקוה הופתעה לגלות היום (שבת) שהיריבה הסרבית אותה היתה אמורה לפגוש הערב במתקן האימונים הסמוך כלל לא הגיע למשחק. על פי גורמים בקבוצה, אלה קבעו משחק אימון מול קבוצת צ'וקאריצ'קי הסרבית, אך זו לא הגיעה לעיירה ווניגזל והודיעה כי המשחק בוטל. בכך סיימה הקבוצה את משחקי האימון שלה במחנה, למרות ששיחקה רק משחק אחד. כזכור, שלשום ניצחה הקבוצה 1:0 את קבוצת סומבטלי הלדש ההונגרית. את שער הניצחון הבקיע דיא סבע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ייאלצו להסתפק במשחק אימון בודד. שחקני מכבי פתח תקוה באוסטריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקשר זיטו, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, צפוי לחתום בקרוב בקבוצה. "הוא הגיע בכושר טוב יותר מרוב השחקנים כאן", אמרו במועדון על הקשר מחוף השנהב. מחר אמור המועדון להנפיק ויזה לשחקן, במטרה שיגיע בהקדם מצרפת לישראל ויחתום על חוזה לעונה אחת.

כפי שפורסם השבוע, הקשר הניגרי עמנואל אוגודה הגיע לארץ וייבחן בקבוצה. הוא עשוי לחתום בקבוצה ללא קשר לזיטו, משום שמדובר בשחקן כנף, שיכול לשחק במספר תפקידים בהתקפה. אם זיטו יחתום, סיני ינעל את הסגל לאחר שיצרף עוד שני שחקני התקפה זרים. הקשר דני פרדה עשוי להישאר בסופו של דבר בקבוצה, לאחר שהובהר לו שלא ישוחרר בחינם.

שחקן מכבי פתח תקוה, דני פרדה. ברני ארדוב
לא ישוחרר בחינם. פרדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully