וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: הפועל ירושלים שייכת לקבוצת אורי אלון

26.7.2013 / 13:21

בית המשפט אישר את ההסכם בין האפטרופוס הכללי לבין קבוצת הרוכשים החדשה של המועדון

קבוצת הרכישה בראשותם של אורי אלון, אייל חומסקי, ארן טלם, דיוויד קליינהנדלר ואמארה סטודמאייר. קיבלה היום (שישי) את החותמת הסופית להעברת בעלות הקבוצה לידיה: בית המשפט אישר את ההסכם בין האפטרופוס הכללי לבין קבוצת הרוכשים החדשה של הפועל ירושלים. את קבוצת הרוכשים יצג עו?ד ערן שמעוני.

קבוצת הבעלים של הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר, אייל חומסקי, אורי אלון, שרון צור יחד עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת. נועם מושקוביץ
עכשיו זה רשמי. ראש העיר ירושלים ניר ברקת עם אורי אלון, סטודמאייר וחומסקי/נועם מושקוביץ

לפני שלושה שבועות הכריז האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים על קבוצת הרכישה כזוכה במכרז זכויותיו בקבוצת הפועל ירושלים תמורת 15 מיליון שקל לקבוצת אנשי העסקים. עמותת הפועל ירושלים המחזיקה ב-40 אחוזים ממניות הקבוצה, יכולה היתה להשתמש בזכות הסירוב ולהשוות את ההצעה, אולם בתום מאבקים פנימיים - ולאחר שלא נמצא משקיע ראוי - החליטה עמותת הפועל ירושלים שלא להשתמש בזכות הסירוב.

כזכור, לפני כשנה, בתום מאבק ממושך עם עמותת הפועל ירושלים, קיבל לידיו גומא אגייאר את מניות הקבוצה. לאחר שהוכרז נעדר, ניהלו את הקבוצה נציגיו. לאורך שנים מי שניהל את הקבוצה היתה עמותת הפועל ירושלים בראשות דני קליין, כולל בתקופתו של ארקדי גאידמק. גאידמק אמנם רצה בעלות על הקבוצה אולם מעולם לא ניתנה לו הבעלות, אלא רק להיות נשיא כבוד ותורם. כשהוא הזרים לקבוצה למעלה מעשרה מיליון דולר.

בתוך כך, כפי שפורסם בלעדית בוואלה! ספורט, יניב גרין ואלישי כדיר סיכמו במועדון - הראשון לעונה, והשני לשלוש. לאחר שמורן רוט החליט לעבור למכבי חיפה, מן הסתם ייבדקו שחקנים בכירים אחרים ישראלים, כאשר במצבת השמות נמצא גם יותם הלפרין. שחקן באיירן מינכן אשתקד הצהיר בשבוע שעבר כי רק עניינים פורמלים מפרידים בינו לבין מכבי תל אביב, אולם ישנם גורמים רבים בהנהלה הצהובה אשר אינם מתלהבים מהחתמתו, כך שלעת עתה, אין התחייבות חוזית בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully