וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה: נגיע עם כל הכוכבים לישראל

מערכת וואלה! ספורט

25.7.2013 / 15:33

מסי, צ'אבי ואינייסטה יגיעו בשבת הבאה לארץ כדי ליטול חלק במשחקי אימון בהשתתפות ילדים ישראלים וילדים פלסטינים

ספורט 2

צפו בתקציר ההפסד של ברצלונה לבאיירן מינכן

המשחק שודר בספורט1 ו-HD

בעוד קצת יותר משבוע כולם בישראל ידברו רק על ברצלונה. אלופת ספרד תגיע ב-3 באוגוסט לישראל ולרשות הפלסטינית עם שלל כוכביה כשבמרכזו של האירוע יתקיימו משחקי אימון למען השלום בהשתתפות ילדים ישראלים וילדים פלסטינים. המסע יימשך יומיים ובברצלונה כבר הודיעו שהקבוצה תגיע בהרכב מלא, כולל ליאונל מסי, ניימאר, צ'אבי, אנדרס אינייסטה, ג'רארד פיקה וקרלס פויול, שאליהם תתלווה משלחת גדולה של למעלה מ-300 אורחים הכוללים את הסגל, ההנהלה, הצוות המקצועי ובני המשפחות של השחקנים.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
אוטוטו הוא כאן. מסי/רויטרס

נשיא המדינה שמעון פרס שהזמין באופן אישי את שחקני ומנהלי בארסה אמר כי הוא רואה חשיבות רבה באירוח שחקני ומנהלי קבוצת ברצלונה בישראל במסגרת משחקים שנועדו לקדם את השלום בין ישראל לפלסטינים, ברוח של ספורט, של מתינות ושל סבלנות. "נעשה הכל על מנת שביקורם אצלנו יהיה מוצלח, ושלילדי ישראל והרשות הפלסטינית תהיה חוויה מרגשת וטובה שתלווה אותם כזיכרון חיובי לאורך כל חייהם".

במרכז ביקור הקבוצה בישראל יערך אירוע חגיגי באיצטדיון בלומפילד במעמד נשיא המדינה ושר החינוך, שי פירון. הנשיא ייקח חלק פעיל על הדשא כאשר יבעט את בעיטת הפתיחה למשחק אימון שיקיימו כוכבי הקבוצה עם ילדים יהודים ומוסלמים. מסי וחבריו יקיימו על הדשא בבלומפילד סדרת משחקונים נגד קבוצת ילדים ונוער משותפת לבית"ר ירושלים ובני סכנין, קבוצה מעורבת לתלמידים ותלמידות – דתיים וחילוניים, נציגות החינוך המיוחד ונציגות של תנועות הנוער וחניכי ספורט מצטיינים.

הקהל באצטדיון יורכב מכ-14 אלף בני נוער (תלמידים, חברי תנועות נוער, ארגונים חברתיים) מכל רחבי הארץ שיבואו לאירוע כאורחי משרד החינוך. כמו כן, במתחם האצטדיון עצמו יוקמו ביתנים ויתקיימו סדנאות בנושא "האחר הוא אני", בביתנים אלו בני הנוער יוכלו לדמות את עולמם של הנכים ובעלי הצרכים המיוחדים.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully