וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "מתחייב שבכל משחק נעשה את המאמץ הכי גדול"

מאמן הפועל ת"א ביטל את הדיבורים על שאננות לקראת הגומלין מול ברואה (ה’, 20:00, ספ’1): ”מקווה שגילי ורמוט ישחק"

צילום: קובי אליהו. עריכת וידאו: טל רזניק

אחרי ה-1:4 המוחץ שהשיגה בבולגריה בשבוע שעבר, הפועל תל אביב תקווה להשלים ללא תקלות מחר (חמישי) את העפלתה לשלב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית בגומלין הביתי מול ברואה. אם אכן יעפילו, ייפגשו האדומים בסיבוב הבא את המנצחת בין לבאדיה טאלין האסטונית לפנדורי מרומניה. היום עורכים האדומים מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות, בהשתתפות המאמן רן בן שמעון.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
שומר על דריכות. בן שמעון/קובי אליהו

לגבי האפשרות לתת לשחקנים לנוח: "אני לא מבין למה צריך מנוחה, אנחנו רק ביולי. אנחנו רואים בזה חלק מההכנה שלנו לעונה, המשחקים האלה הם מטרה בפני עצמה, אבל אני רואה בהם כלי לשיפור וצריך להעביר מסר הכי רציני שאפשר. אין מה לדבר על מנוחות בתקופה הזו".

לגבי גילי ורמוט: "אני מבין את הרצון והסקרנות לגביו, אבל אני הולך איתו בדרך קצת אחרת, מכיוון שהמחויבות שלו לעצמו גבוהה. אני מאוד אשמח אם הוא ישחק מחר וזו הכוונה, אני מזהה אצלו רעב שאני לא זוכר אצל הרבה שחקנים. הרבה יותר חשוב לי להקפיד איתו על חזרה בקצב הנכון. הוא מסוג השחקנים שכל פעם שהוא עולה על המגרש, משהו זז וזה השחקן שאני רואה באימונים. הוא לוחץ את עצמו מספיק כדי שלא יצטרכו ללחוץ אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סלים טועמה עם גילי ורמוט שחקני הפועל תל אביב. קובי אליהו
יעלה למגרש סוף סוף? ורמוט, שני מימין/קובי אליהו

לשאלה האם תהיה שאננות מחר לאור התוצאה במשחק הראשון ענה בן שמעון: "בשלבים האלה, במשחק ראשון בבלומפילד, לא צריך לדבר על דריכות. שחקן כדורגל, ברמות האלה, צריך תמיד להגיע מוכן. אסור לנו לבחור את הבמות בהן נהיה רציניים יותר או פחות. נעשה את המאמץ הגדול ביותר שנוכל, אני מתחייב בשמי ובשם השחקנים. בבולגריה היה לי די מרגש, אבל כרגע אני כל כולי במה שיכול להתפתח ואיך המשחק יהיה. כשיתחיל המשחק אני מאמין שאתרגש יותר".

על האפשרות לחזק את הקבוצה אם היא תעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית: "יש לי סגל יוצא מן הכלל כרגע, אבל סגל הוא דבר דינמי. אין כרגע שום התעסקות בזה, אני מנסה לאמן את השחקנים שיש לי בצורה הכי טובה שאני יכול ולא מכיר כוונה להביא עוד שחקנים. אני רוצה קבוצה שהקהל יוכל להתחבר אליה, זה יהיה מאוד מספק מבחינתי בשלב הראשון. אחר כך צריך להתקדם בכל פרמטר של המשחק. אני לא רוצה להתחייב לדברים שנעשה או לא נעשה בעתיד לגבי הסגל".

רמזי ספורי ספורי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
יקבל הזדמנויות אצל בן שמעון? רמזי ספורי/קובי אליהו

על הפציעות המרובות שהיו חלק מהמועדון בעונה שעברה: "מבחינה פיזיולוגית אנחנו מקפידים על קטן כגדול. אני מאמין ביד רגישה על הדופק בחיים של קבוצה ומקווה לעשות חלוקת עומסים נכונה, כדי שבעונה יהיו כמה שפחות פציעות וכמה שיותר הצלחות".

בן שמעון נשאל לגבי היכולת שהציגה מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות והשיב: "אנחנו כל הזמן מלקטים מידע על היריבות על מנת שנוכל לעזור לקבוצה שלנו להיות הכי טובה. אבל אני לא זוכר מה ראיתי מהיריבות שלנו עד עכשיו. אנחנו צריכים לבנות את הדבר הכי אמיתי שאנחנו יכולים ולהשקיע בעצמנו".

לסיום הוא אמר: "אני רוצה לראות את הפועל תל אביב משחקת כקבוצה אחת. אין אצלי הגנה או התקפה, יש דינמיקה קבוצתית".

לאחר האימון שנערך הערב נראה כי בן שמעון ישמור על ההרכב שפתח בשבוע שעבר ולמעשה יתרגל אותו פעם נוספת לקראת השלב הבא, שכן גילי ורמוט טרם כשיר במאת האחוזים. מחר צפוי הקשר לקבל דקות ראשונות העונה.

לאחר האימון ערך בן שמעון אסיפות אישיות עם השחקנים וביקש מהם לא לזלזל במשחק, שכן הוא רואה בו חלק מההכנה לעונה כולה.

הרכב משוער: דני עמוס, אוראל דגני, יורחן קולין, ברנקו איליץ', שמעון הרוש, בריאן חרסיסיץ', לוקאס סאשה, רועי גורדנה, ישראל זגורי, עומר דמארי, איתי שכטר.

ברואה: בעיקר לתקן את הרושם

למרות שנראתה רע מאוד במשחק הביתי של מול הפועל תל אביב וכבר נמצאת מעשית מחוץ לאירופה, לפחות בזירה המקומית ברואה ממשיכה להצליח העונה. אחרי הזכייה בסופרקאפ הבולגרי, מחזיקת הגביע השיגה ניצחון חוץ נאה במחזור הראשון של הליגה ביום שני החולף, 0:2 בבירה על סלביה סופיה. דויד קאייאדו וונטסיסלב חריסטוב כבשו לברואה את השערים והמטרה שלהם מחר תהיה לצאת מההתמודדות הכפולה הזו עם רושם מעט יותר טוב מזה שהשאירו לפני שבוע.

הרכב משוער: איבן קראדזוב, וסלין פנב, פלמן קרומוב, זדרבקו אילייב, איבו איבאנוב, ולדימיר זפירוב, איגור דיומא, דויד קאייאדו, גאורגי אנדונוב, ונטסיסלב חריסטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully