וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "נראינו טוב, חשוב שנמשיך באותה דרך"

24.7.2013 / 10:58

אריק בנאדו ערך אסיפה לשחקני מכבי חיפה, שזוכים לאבטחה כבדה במלון בלנקראן. גבאי ישחק במקום משומר, גולסה יפתח?

אדריאן הרבשטיין

סביב אבטחה כבדה של גורמי ביטחון ישראליים וזרים, מכבי חיפה נחתה הלילה (רביעי) באזרבייג'אן ולוותה על ידי שיירת אנשי ביטחון למלון בעיר לנקראן. הקבוצה תערוך הערב מסיבת עיתונאים ואת האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר, שייערך קילומטרים ספורים מהגבול עם איראן. שחקנים בקבוצה סיפרו הבוקר: "אנחנו מרגישים בטוחים, האבטחה סביבנו טובה מאוד וההוראות ברורות מאוד. אנחנו מרוכזים רק בכדורגל".

דקל קינן שחקן מכבי חיפה. ראובן כהן, מכבי חיפה
מרגישים בטוחים. קינן/מכבי חיפה, ראובן כהן

כזכור, השחקנים לא רשאים לצאת מהמלון ללא אבטחה ורק באישור של גורמי הביטחון הישראליים. אנשי אבטחה אזארים מסתובבים בלובי המלון ומאבטחים את השחקנים גם בתוכו. הנשיא יעקב שחר הגיע גם הוא עם השחקנים ופגש במלון את המנכ"ל איתמר צ'יזיק, שהקדים את הגעתו.

אריק בנאדו ערך הבוקר אסיפה לשחקנים, שבה דיבר על המשחק הראשון, שהסתיים בניצחון 0:2 לירוקים. אחרי שהקרין תקציר מהמשחק אמר המאמן: "נראינו טוב במשחק הזה, חשוב שנמשיך כך גם במשחק השני". עידן ורד לא יהיה בסגל, אבל הוא ממשיך לעבור עם מאמני הכושר.

כפי שפורסם אתמול, סוכנו של אנדריי פיליאבסקי נפגש עם יעקב שחר ושמע כי השחקן צפוי להישאר בקבוצה בעונה הקרובה, זאת למרות התעניינותה של בית"ר ירושלים בשחקן. "אני רוצה להישאר במכבי חיפה ולא מעוניין לעבור לקבוצה אחרת", אמר הבלם לחבריו. שינוי נוסף שייערך בוודאות הוא בעמדת המגן הימני, כשאלעד גבאי יפתח על חשבון אייל משומר. החלוץ דינו אנדלובו עדיין בדרך החוצה ובמצב הזה ייתכן שויאם עמאשה יבקש להישאר בקבוצה.

אם בנאדו יעשה שינוי, זה יהיה שינוי אחד נוסף לכל היותר, בחוליית הקישור. בשלב זה, פיליאבסקי נראה כאופציה שנייה בלבד, אבל לא נפסלת האפשרות שאייל גולסה יחזור ל-11 על חשבון אחד משחקני הקישור, אלון תורג'מן למשל, כדי להעניק כוח נוסף במרכז השדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יעקב שחר נשיא מכבי חיפה עם שמעון אבוחצירא. מכבי חיפה
רק לחזור הביתה בשלום. שחר ואבוחצירא/מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully