וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע גברה 2:3 על שצ'צ'ין, שער בכורה לברדה

23.7.2013 / 20:27

החלוץ חגג, חבריו רשמו ניצחון שני במחנה בפולין. גם דוידזאדה ואבו לאבן כבשו. אלישע לוי: "נמשיך לעבוד קשה". צפו בתקציר

במשחק אימון שני על אדמת פולין, הפועל באר שבע גברה הערב (שלישי) 2:3 על קבוצת פוגון שצ'צ'ין. אחרי שניצחה 0:2 את קבוצת המילואים של לך פוזנאן במשחק הראשון, הקבוצה רשמה ניצחון שני במחנה כשהפעם גם אליניב ברדה היה ברשימת הכובשים. באר שבע עלתה ליתרון ראשון בדקה ה-25 מרגלי אופיר דויזאדה, אך שבע דקות אחר כך הגיע השוויון של הפולנים. בדקה ה-50 הגיע שילוב נאה בין שחקני הרכש גל אראל לברדה, כשהאחרון כבש את שערו הראשון מאז הגיע לקבוצה. השער השלישי הגיע בדקה ה-73, כשיוסף אבו לאבן הצעיר הבקיע מבישול של תומר סויסה. שמונה דקות אחר כך ספג רז רחמים המחליף את השער המצמק. בשבת בערב תסיים תנעל הקבוצה את המחנה במשחק אימון מול אטלנטאס הליטאית.

צפו בתקציר המשחק

אלישע לוי אמר לאתר הרשמי: "חשוב שאנחנו משמרים את הדברים הטובים - הנעת כדור אפקטיבית ליצירת הזדמנויות וכיבוש שערים. אני שמח שאנחנו מצליחים לשתף את כולם ולחלק את הכוחות. נמשיך לעבוד קשה ולהתגבש".

יוסף אבו לאבן, שכבש אחרי פציעה ארוכה לראשונה: "הרגשה מצוינת לחזור להבקיע. מקווה להמשיך עם עבודה קשה ושתהיה לנו עונה טובה. מודה לכל מי שליווה אותי בפציעה והאמין בי."

ההרכב הפותח: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, טומיסלב פאיוביץ', ויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, לוטם זינו, קובי דג'אני, מאור בוזגלו, סיראז' נאסר, אליניב ברדה, דובב גבאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully