וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריציו של קים קולינס קוראים לשיתופו באליפות העולם

23.7.2013 / 13:55

אלוף העולם לשעבר בריצה ל-100 מטרים לא מורשה על ידי איי סנט קיטס ונוויס להתחרות במוסקבה בגלל שהתייחד עם אשתו

קים קולינס ידוע כאחד מאלופי העולם המפתיעים ביותר בריצה ל-100 מטרים. הוא זכה באליפות לפני 10 שנים, והיה בעצם האלוף בעל השיא האישי האיטי ביותר בעשור האחרון. מה שכן, למרות שקולינס כבר בן 37 הוא בכלל לא קרוב לפרישה. יותר מזה, בתחרות ליגת היהלום שהתקיימה בתחילת החודש בלוזאן הוא הצליח לשבור את שיאו האישי וקבע 9.97 שניות, התוצאה הטובה ביותר אי פעם לאדם בגילו. כמה ימים לאחר מכן הוא עצר את השעונים בזמן של 9.99 שניות בתחרות בבודפשט. למרות גילו, קולינס יכול להתמודד על מקום מכובד בגמר של אליפות העולם במוסקבה, הבעיה היחידה היא שנכון להיום הוא לא יהיה שם.

קולינס, שמייצג את איי סנט קיטס ונוויס שבאיים הקאריביים, הושעה על ידי התאחדות האתלטיקה של האי אחרי המשחקים האולימפיים בלונדון לפני שנה. הסיבה, קולינס פעל בניגוד להוראות שניתנו לספורטאים של ארצו ובזמן שהותו בכפר האולימפי החליט לצאת ללא אישור למלון בלונדון כדי לפגוש את אשתו. אחרי המקרה הזה, קולינס הושעה מיידית על ידי ההתאחדות של איי סנט קיטס ונוויס.

קולינס ההמום אמר אז שהוא לא מתכוון לייצג יותר את ארצו לאור היחס שקיבל, ואמר שיתרה רק בשם עצמו. ובכל זאת, ככל שאליפות העולם התקרבה וככל שקולינס שיפר את הכושר שלו באופן מפתיע, הוא החל להתחרט על דבריו. בראיון ל-BBC אחרי ההישג שלו בלוזאן הוא אמר: "הייתי רוצה שההתאחדות שלי תתחכם ותשים את כל המחלוקות בצד".

למרות דבריו של קולינס, בהתאחדות האתלטיקה של סנט קיטס ונוויס לא צירפו אותו לסגל של הנבחרת לאליפות העולם ואמרו: "הוא זה שאמר שלא יתחרה עבור המדינה שלנו, אלו לא המילים שלנו". מעריציו של קים קולינס מייחלים לסיומה של הסאגה הזאת ובימים האחרונים פתחו עצומה ברשת, שקוראת לשלוח את האתלט לאליפות העולם שתיפתח ב-10 לאוגוסט במוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully