וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן חתם לשלוש שנים במכבי חיפה: "זה הבית שלי"

23.7.2013 / 11:32

הקפטן הוותיק חתם לשלוש שנים נוספות: "שמח וגאה להמשיך פה". מסתמן: פיליאבסקי יישאר. שלומי אזולאי צפוי לעבור ניתוח

אדריאן הרבשטיין

קפטן מכבי חיפה יניב קטן חתם היום (שלישי) על הארכת חוזהו לשלוש שנים נוספות. כזכור, הקפטן סיכם כבר לפני מספר שבועות את תנאיו בקבוצה, אך החתימה התעכבה. חיפה הודיעה לקפטן שלה כבר במהלך חלון ההעברות כי היא משאירה בידיו את ההחלטה האם לחתום כבר עכשיו על החוזה החדש. השחקן נענה בחיוב והפרטים סוכמו לאחר שתי פגישות בהם נכחו יעקב שחר, סגנו עוזי מור ופרקליט המועדון אודי שוכטוביץ.

קטן אמר בתגובה לאתר הרשמי של המועדון: "אני שמח וגאה להמשיך ולהיות חלק ממכבי חיפה בשלוש השנים הקרובות. אני במועדון הזה כמעט 25 שנים, מאז גיל 8, והוא עבורי לא רק קבוצת כדורגל אלא בית. הרצון שלי הוא לסיים את הקריירה במכבי חיפה. כעת כולי נתון להצלחת הקבוצה ולמשחק החשוב באזרבייג'אן".

יניב קטן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
נשאר בירוק. יניב קטן/אדריאן הרבשטיין

עם יתרון של 0:2 מהמפגש הראשון בישראל, מכבי חיפה תמריא אחר הצהריים לאזרבייג'אן, שם תערוך את ההכנות לקראת משחק הגומלין שיתקיים מחרתיים. אריק בנאדו החליט להקדים את הטיסה ביממה, בעקבות החשש שקיום אימון מסכם ביום הנחיתה עשוי להשפיע על השחקנים. המגן אייל משומר שסובל מקרע קטן לא יהיה בסגל ובמועדון סומכים על אלעד גבאי. "אלעד לא הגיע לכאן על תקן של מגן מחליף, אלא ככזה שאמור להתחרות על חולצת ההרכב. הפציעה של משומר לא תשפיע על ההכנות שלנו", אמרו. משומר עשוי לא ליטול חלק גם במשחק הראשון של הסיבוב הבא.

בינתיים, סוכנו של אנדריי פיליאבסקי נפגש עם יעקב שחר ושמע כי השחקן צפוי להישאר בקבוצה בעונה הקרובה, זאת למרות התעניינותה של בית"ר ירושלים בשחקן. בחיפה הבהירו כי רק התפתחות בלתי צפויה תוביל לשחרורו. החלוץ דינו אנדלובו עדיין בדרך החוצה. אם אנדלובו יעזוב, ויאם עמאשה יבקש שוב להישאר בקבוצה. הבעיה היא שבמועדון לא אהבו את התנהלותו ולכן לא בטוח שיסכים לבקשה. החלוץ שלומי אזולאי צפוי לעבור ניתוח בקע והמשמעות היא שייתכן שייעדר חודש ימים. במקרה כזה, לחיפה יהיה קשה לשחררו משום שהקבוצה הקולטת תצטרך לשאת בעלויות שכרו גם בזמן השיקום. על פי פרסומים ברומניה, סטיאווה בוקרשט חידשה את התעניינותה בעמאשה.

כזכור, בעקבות העובדה שהעיר לנקראן מרוקחת קילומטרים ספורים מהגבול עם איראן והחשש הביטחוני, האבטחה סביב הקבוצה תהיה כפולה: המשטרה המקומית תלווה את הקבוצה במהלך שהותה, וגם גורמי ביטחון ישראלים יהיו מעורבים בשמירה על בטחונה. השחקנים התבקשו לבדוק את התיקים במהלך שהותם בחדר מחשש שמונח בהם חפץ חשוד, לא לצאת מהמלון ללא ליווי של שחקן נוסף או איש ביטחון צמוד. כמו כן, חולקו הוראות בטיחות נוספות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקדים את הטיסה ביממה. אריק בנאדו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפני ההמראה ללנקראן. אדין צוצאליץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טואטחה, שושן וקינן בנתב"ג/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully