וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל עכו סיימה ב-1:1 נגד ז'ולנוקי

22.7.2013 / 20:31

שלומי לוי הנבחן כבש את שער השוויון בדקה ה-83 מול ההונגרים. אנדרש גארדוש, קשר יהודי-הונגרי, החל להתאמן

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

הפועל עכו ערכה הערב (שני) משחק אימון נגד ז'ולנוקי ההונגרית וסיימה ב-1:1. בדקה ה-48 ההונגרים החמיצו פנדל אבל ניצלו את הריבאונד כדי לעלות ליתרון ושבע דקות לסיום עלי חטיב מצא את שלומי לוי הנבחן שבעט מול השוער פנימה. לוי, ששייך לבני יהודה ושיחק בעונה החולפת בהכח עמידר רמת גן, יחתום אם ימשיך להרשים.

מי שהחל להתאמן בשורות עכו הוא הקשר הצעיר ההונגרי אנדרש גארדוש, שינסה להרשים על יובל נעים ואלון חרזי. כזכור, לעכו יש שני מקומות פנויים עדיין לצירופם של שחקנים זרים.

גארדוש, 22, החל את הקריירה ב-MTK בודפשט ועבר בגיל 16 לפרנצוורוש. למרות שהוא משתייך למועדון, הוא שיחק בשנים האחרונות בעיקר בקבוצות המילואים המשחקת בליגה השנייה. בינואר 2011 הושאל הקשר לחצי עונה לשפילד יונייטד האנגלית, אך לא רשם אפילו הופעה אחת במדיה. אשתקד כבש ארבעה שערים ב-17 הופעות במדי קבוצת המילואים של פרנצוורוש והופיע עוד פעם אחת במדי הקבוצה הבכירה.

מי שמצליח בשלב הזה להשאיר רושם טוב הוא החלוץ הברזילאי לאנדראו שכבר חתם בקבוצה. "הוא 9 קלאסי ואם הוא יצטרף, הוא ישדרג מאוד את הקבוצה", אמרו שחקנים על הברזילאי. כזכור, גם לאונרדו פאסוס נמצא עם הקבוצה וממשיך לנסות להרשים את הצוות המקצועי. מאוחר יותר תקיים עכו משחק אימון נגד קבוצה מקומית.

צפו בביצועיו של אנדרש גארדוש

(עדכון ראשון: 13:31)

הפועל עכו בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully