וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורח באימון בית"ר ירושלים בברלין: בן שהר

20.7.2013 / 8:31

חלוץ הרטה ביקר במחנה של הירושלמים. שחקנים בקבוצה: "מלון ברמה גבוהה, אווירה טובה, חסרים רק שחקנים שיצטרפו"

אימג'בנק GettyImages

בית"ר ירושלים סיימה את יומה הראשון במחנה האימון בברלין באווירה טובה. לאחר שבשדה התעופה עוד הייתה אווירה של אי ודאות וקצת עצבות שחלק מהשחקנים נשארו בבית וחלק גדול מהסגל הם שחקנים צעירים, ההתאקלמות בבית המלון, האימון הראשון וארוחת הערב כבר עשו סוויץ' גדול באווירה.

בית"ר ירושלים חידשה את המו"מ עם חריסטוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מאמינים שיהיה טוב, התרגלנו שבבית"ר הכל קורה מאוחר". שחקני בית"ר ירושלים בקידוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד השחקנים הסביר זאת ואמר כי "המלון באמת ברמה גבוהה. בשנים האחרונות או שלא יצאנו למחנה או שיצאנו למחנה עם הרבה בעיות. כאן הרמה גבוהה, אמנם המגרש אימונים חצי שעה נסיעה אבל אין טענות כי הכל נסגר ברגע האחרון. מבחינת הארגון והאווירה באמת שבית"ר זה מהמקומות הבריאים בארץ אבל עדיין מרגישים שחסרים שחקנים כדי שזאת באמת תהיה בית"ר. גם חברים שלנו וגם שחקנים שיחזקו את הקבוצה. אנחנו מאמינים שיהיה טוב, התרגלנו שבבית"ר הכל קורה מאוחר".

בית"ר שוהה במלון "ווינדהאם גנד הוטל פוטסדאם" במרכז ברלין. כאמור, מגרש האימונים נמצא חצי שעה נסיעה מהמגרש אך השחקנים מספרים שגם המגרש ברמה גבוהה ומאוד מרוצים מהמשטח. הקבוצה ערכה אתמול (שישי) ארוחת ערב כששי חדד, דוד רביבו וסטיבן כהן אחראים על הברכות והאווירה הטובה. איש המשק מאיר הרוש ומנהל הקבוצה מנחם נידם סיימו את היום סחוטים לאחר שהתעסקו כל היום בהתמקמות ובארגון הלוגיסטי של הציוד והקבוצה. מי שקפץ לבקר הוא חלוץ הרטה ברלין בן שהר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
בן שהר שחקן הרטה ברלין. Matthias Kern, GettyImages
קפץ לבקר את חבריו הישראלים. בן שהר/GettyImages, Matthias Kern

בתחילת השבוע הבא צפוי אלי טביב לקבל תשובה בנוגע לחלוץ הבולגרי ונטיסלאב חריסטוב. אם ברואה הבולגרית תסכים לשחררו בסכום סביר, השחקן צפוי לסכם את תנאיו בבית"ר ולהצטרף למועדון. גם החלוץ הברזילאי בריאן עשוי להגיע להתרשמות. כמו כן צפויים להגיע קשר אחורי ושני בלמים. הקשר הניגרי אוסה גאובדיה ייבחן במהלך המחנה ובצוות המקצועי אמרו עליו: "הוא לא התאמן ארבעה חודשים ולכן אנחנו סבלניים איתו. יש לו טאץ' טוב בכדור אבל הוא עדיין חלוד וניתן לו את הזמן".

בתחילת השבוע הבא ינסה טביב לקדם את המשא ומתן מול קובי מויאל. אם טביב יגיש לשחקן הצעה משופרת משמעותית ייתכן שהצדדים ייכנסו למשא ומתן והשחקן אף יצטרף למחנה. אותם הדברים אמורים לגבי חן עזריאל, שנבהל מעט מהעליהום שנעשה עליו וכרגע שני הצדדים רוצים לשבת ולנסות לסגור את העניינים. אבירם ברוכיאן נשאר בבית בשלב זה ועד שלא יקבל קריאה לשבת למשא ומתן או להצטרף למחנה האימונים, נראה כי הוא לא ייכלל בתכניות המקצועיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרגיש כבר כמו בבית. דוד רביבו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תנאים מצוינים. שחקני בית"ר ירושלים בבית המלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully