וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: הקשר זיטו על סף סיכום

19.7.2013 / 10:45

הקשר האחורי מחוף השנהב, ששיחק בעונה החולפת בלה מאן הצרפתית ונחשב לאגרסיבי מאוד, צפוי להיות הזר השלישי

הקשר האחורי זיטו (27) על סף סיכום במכבי פתח תקוה. לוואלה! ספורט נודע כי השחקן צפוי לנחות כבר ביום ראשון במחנה האימונים של הקבוצה באוסטריה. "עקבנו אחריו תקופה ארוכה, וסיני מאוד התרשם", אמרו במועדון. "הליגה השנייה בצרפת היא ליגה חזקה ומדובר בשחקן הרכב קבוע שעושה רושם טוב מאוד".

השחקן מחוף השנהב שיחק בעונה החולפת בקבוצת לה מאן הצרפתית, שם היה שחקן הרכב ורשם 35 הופעות. השחקן (1.75 מטר) נחשב לאגרסיבי מאוד. הוא ספג עשרה כרטיסים צהובים ואדום אחד בעונה שעברה. את השחקן מייצג סוכן השחקנים דדה חדד.

משה סיני מאמן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
ממשיך לבנות את הסגל. סיני/ניב אהרונסון

המלאבסים יצאו ביום ראשון אחר הצהריים למחנה האימון באוסטריה. נכון לרגע זה, שני זרים חתומים בקבוצה והמאמן משה סיני מחפש שני שחקני התקפה נוספים, שאמורים להצטרף לזיטו ובכך להשלים את מכסת הזרים של הקבוצה.

עד כה צירפה העולה החדשה לסגל השחקנים שלה את הקשר דיא סבע, החלוץ גיא מלמד והמגן השמאלי שמוליק מלול, שהגיע מבית"ר טוברוק. בנוסף, למחנה אמורים להגיע גם מספר שחקני התקפה, שייבחנו בקבוצה.

לפני יומיים פנתה הקבוצה גם לקשר א.א.ק לרנקה אנטון פאליץ', ששיחק בעונה שעברה אצל רן בן שמעון בקפריסין, אולם הוא מחזיק במספר הצעות נוספות. למרות זאת, במועדון מאוד מעוניינים בשחקן ולא מן הנמנע כי ייפתח עמו משא ומתן בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully