וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "אנחנו רק מקווים לעונה שקטה"

19.7.2013 / 10:50

הפועל עכו ערכה מסע"ת חגיגית לפתיחת העונה וניסתה להוריד ציפיות. אלון חרזי: "ננסה להביא את הקבוצה לחוף מבטחים"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

הפועל עכו פתחה היום (שישי) רשמית את עונת 2013/14 במסיבת עיתונאים חגיגית לפני היציאה למחנה האימון בהונגריה. הקבוצה אמנם לא השלימה את הסגל ועדיין צריכה להחתים שני שחקנים זרים, אבל היא תצא להונגריה לאחר שמרבית השחקנים כבר הצטרפו. השבוע קיימה עכו שלושה משחקי הכנה מול יריבות מהליגה הלאומית כאשר ניצחה פעם אחת וסיימה פעמיים בתיקו.

יהודה ברשישת, יושב ראש הפועל עכו פתח את מסיבת העיתונאים: "אני מודע לתחושה ולקולות שישנם לגבי האנשים שמנהלים את הקבוצה. הפועל עכו מנוהלת על ידי הנהלה ויושב ראש הפועלים מכוח החוק. כל מעורבות חיצונית של גורמים מחוץ למועדון לא יועילו. אנחנו עם הפנים קדימה. הקבוצה זקוקה לשקט כדי להביא להישגים ספורטיביים. כל התערבות חיצונית רק מכניסה מקלות בגלגלים. כדורגל זה ספורט ולא יותר. ההכנות שנעשות על ידי הצוות המקצועי כמו גם השחקנים שמוזמנים למבחנים חלקם הקטן יישאר איתנו. היעד שלנו הוא להישאר בליגת העל ואולי גם להשתלב בפלייאוף העליון".

הקשר דרקו קראדזיץ' מועמד להצטרף להפועל עכו

לאונרדו פאסוס ישוב להפועל עכו

הפועל עכו ונצרת עילית נפרדו ב-0:0, נסרקו שוחרר

יו"ר הפועל עכו יהודה ברשישת. אדריאן הרבשטיין
עונה חדשה עם ציפיות צנועות. ברשישת/אדריאן הרבשטיין

שמעון לנקרי, ראש עיריית עכו: "המעמד הזה היה נראה לפני חודשיים בעייתי. הבטחנו שנהיה כאן ועמדנו בהתחייבות הזו. הספורט הוא כלי חינוכי וככה אנחנו רואים אותו. אנחנו נעמיד את התקציב הנדרש לקבוצה כדי שתהיה קבוצה טובה, איכותית וכזו שמייצגת את העיר בכבוד. יש אוהדים רבים מאחורי הקבוצה. נכון שמגיעים 2,000 אוהדים אבל יש מסביבם עשרת אלפים איש שעוקבים אחרי הקבוצה. זו הסיבה שהרמנו את הכפפה. הכנסנו את אלון חרזי. ראינו בו כספורטאי למופת ודוגמה למופת. רצינו שילדים יראו, ילמדו ויחקו".

יובל נעים, מאמן הפועל עכו: "מהרגע שהגעתי למועדון התחברתי אליו. אני זוכר את הימים הראשונים כשאף אחד לא חשב שזה אפשרי. הייתה עזרה פנטסטית של כל המערכות. אין הרבה קבוצות שמקבלות את התנאים גם מבחינה כספית וגם מבחינת מתקנים. אנחנו מחויבים לעשות את הכול כדי שהמנגנון הזה יצליח. ברגע שיחתמו השחקנים הזרים תהיה לעכו קבוצה טובה ותוססת שנותנת מעצמה הכול על המגרש בתוספת הכישרון של השחקנים. כבר במשחק הראשון קיבלנו את מכבי תל אביב, אבל כבר במשחק הזה לא יהיה להם קל כי תמיד הקבוצות שלי הן שאפתניות ונלחמות. בעזרה של כולם אנחנו נצליח".

נעים הוסיף: "אני חושב שלצאת בסיסמאות לא עושה אותך מה שאתה. נעבור שנה שקטה, זה הרצון שלנו. אנחנו מקוים לעונה שקטה וברור שאם נהיה במרכז הטבלה ובחלק העליון, נכוון לשם. כרגע אנחנו לא מוכנים לזה. נתחיל את השנה ונתקדם. אנחנו מביאים זרים ומשחררים אותם זה אומר שאנחנו מכוונים לזרים יותר טובים. אם לא היינו בוחנים אותם, היו אומרים 'איך היינו מחתימים אותם'. לא קל להביא זרים לארץ, על אחת כמה וכמה להפועל עכו. אנחנו עושים את המקסימום כדי להביא שחקנים טובים בתקציב שלנו".

נעים על החתמת לאנדראו הברזילאי שיצטרף למרות שלא נבחן: "שחקנים מהליגה השנייה בברזיל לא יבואו להיבחן בהפועל עכו. אתה לוקח החלטה קשה. ראינו את השחקן, ראינו משחקים מלפני חודש וחודש וחצי והחלטנו שהוא מתאים לנו. לגבי פאסוס, הוא עדיין לא חתום. גיא דיין זו דוגמה טובה. הוא רצה לעבור להפועל בית שאן בליגה ב', אבל מרגע שהגעתי הוא הפך לאחד השחקנים הטובים ביותר בהפועל עכו".

דודו גורש: "מנסים לבנות קבוצה שתתברג במרכז הטבלה כדי שלא נעבור את מה שסבלנו בעונה שעברה. כרגע הקבוצה בבנייה וקשה לדעת מה להגדיר. אני מקווה שעוד חודש כולם יידעו איזו קבוצה יש בהפועל עכו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
הוא לפחות נהנה. יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

אלון חרזי, המנהל המקצועי: "הגעתי לפה לפני כמעט כחודשיים. קיבלתי טלפון באישון לילה מראש העיר וממנכ"ל העירייה. בהתחלה חשבתי שהם צוחקים עליי אבל מהר מאוד גיליתי את הרצינות שלהם. ההתחלה לא הייתה קלה ונוחה, אבל בסופו של דבר אני אחד שרואה בכל קושי סוג של הזדמנות. כל מי שמכיר אותי אולי חשב שעשיתי טעות שהגעתי לפה, אבל ככל שעובר הזמן אני מגלה שזו הייתה ההחלטה הכי נכונה מבחינתי. מה שלמדתי במכבי חיפה ובאיתור שחקנים באו במטרה אחת: לעזור להפועל עכו. אני מקווה שאת הסטנדרטים שחונכתי עליהם אני אביא לקבוצה. ננסה להביא את עכו לחוף מבטחים הרבה לפני סוף העונה.

"יש קושי מסוים למשוך שחקנים ישראלים להגיע לכאן. יש המון חששות של אנשים מבחוץ. הפועל עכו היא קבוצה שנלחמת על החיים שלה מדי שנה. יש שחקנים שיוצאים ממכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל תל אביב יודעים שיהיה להם ביקוש גדול בקבוצות אחרות. ניסיתי לשכנע המון שחקנים שנפלטו מקבוצות אחרות ודחו אותי בנימוס. הפועל עכו נותנת את ההזדמנויות לשחקנים צעירים שאנחנו נותנים בהם אמון. נראה קבוצה תוססת, רצה ורוצה, שאפתנית מאוד. אולי לא יהיו שמות תוססים, אבל ננסה להנחית שחקנים זרים ברמה הכי טובה בהתאם למגבלות הכלכליות. הבאתי את ראיוס, שראנוב וצוצאליץ' למכבי חיפה. ההחלטות לא מתקבלות לפי מה שאלון חרזי בוחר, הוא יכול רק להמליץ. הבחירות שלי לא תמיד התקבלו, ומצד שני הבחירות שהתקבלו מדברות בעד עצמן".

משה מישאלוב: "נותרנו השלד הישראלי של השנה שעברה. מחכים לעוד שני זרים וכמה ישראלים. נעבוד קשה במחנה ובעוד שבועיים או שלושה נהיה יותר חכמים. צריכים להתגבש. זה טוב שיש עוד זוג עיניים כמו חרזי שמסתכל עליך. זה מתקבל בברכה ובכיף".

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי עם יו"ר הפועל עכו יהודה ברשישת המאמן יובל נעים הסקאוט אלון חרזי. אדריאן הרבשטיין
ראשי עכו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully