וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הקונספט שונה, הבאנו שחקנים איכותיים"

18.7.2013 / 6:48

הפועל באר שבע המריאה למחנה בפולין: "ברדה ספורטאי גדול, בשיא היכולת שב הביתה. נצרף שניים-שלושה שחקנים"

עם סגל של 21 שחקנים, הכולל ארבעה שחקני נוער ושלושה שוערים, הפועל באר שבע המריאה הלילה (בין רביעי לחמישי) למחנה האימונים בעיירה אופלניצה שבפולין. הקבוצה הגיעה סמוך לשעה שתיים לפנות בוקר לנמל התעופה, כשהיא מתכוננת למחנה שיכלול שלושה משחקי אימון.

בסוף השבוע הקבוצה תפגוש יריבה פולנית מוכרת בדמות לך פוזנאן, שתהיה יריבת האימון הראשונה. בשלישי היא תתמודד מול פוגון סזצין ובשבת הבאה, במשחק שינעל את המחנה, היא תשחק מול יריבה ליטאית, אטלנטאס. תחילה אמור היה להיות המשחק הזה מול בני סכנין, אבל לבסוף הוא בוטל.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
ההכנה מתחילה לצבור תאוצה. אלישע לוי/קובי אליהו

"בעיקרון, המחנה הוא שלב מאוד חשוב. קודם כל חשוב להתגבש חברתית, להתקדם גופנית ולהתחיל לקדם את הסגנון והמערך שלנו", אמר המאמן אלישע לוי לקראת ההמראה, "בסך הכול אנחנו יוצאים למחנה עם רוב הסגל שלנו, מלבד שניים או שלושה שעוד נצרף. נערוך שלושה משחקי אימון, אנחנו הולכים למתקן מצוין, אותו אנחנו כבר מכירים, יש לנו יריבות טובות והמקום הזה ראוי כדי להקים בו מחנה כדורגל. עד שנחזור, נקווה שיגיעו לסיכום לגבי גביע הטוטו, כך שנוכל לעשות הכנה ספציפית".

לגבי הסגל עימו הוא יוצא למחנה אמר לוי: "אחרי שהתחלנו בתהליך הזה בעונה שעברה, העונה ערכנו קונספט שונה. הבאנו שחקנים איכותיים כמו ברדה, שיש לו משקל גדול והוא אטרקטיבי וכמו בוזגלו ודג'אני. הגעת ברדה גרמה לעוד שחקנים לרצות להגיע, כי מדובר בספורטאי גדול שנמצא בשיא היכולת, אבל חיפש לשוב לביתו האמיתי. לא הבאנו הרבה שחקנים, אבל נצטרך לאזן את הסגל הזה ואת הרכות שבו בעזרת החתמת שני שחקנים אגרסיביים. אז תהיה לנו קבוצה שכולם מצפים לראות".

אליניב ברדה הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מושך שחקנים. ברדה/ברני ארדוב

"אני כבר מכיר את הקבוצה הרבה יותר טוב מאשר בעונה שעברה. התהליך הפעם הוא שונה עבורי ועבור השחקנים", סיכם לוי, "ציפיות תמיד היו ותמיד יהיו. הקהל שלנו הוא כוח משמעותי והוא מתנהג למופת. הוא קשוב, למרות הכעסים שלו כלפי הקבוצה. הרבה בזכותו נשארנו בליגת העל". על שחקני הבית אמר: "אביתר אילוז ואופיר דוידזאדה משחקים, לוטם זינו, פיראס עוואד, בן אלגרבלי ורז רחמים עושים צעדים ראשונים ויהיו חלק מהקבוצה".

בבאר שבע ניסו אמש לצרף את רפי דהן, שכבר סיכם בקבוצה, אבל הפערים לגבי רכישת כרטיסו ממכבי תל אביב עדיין גדולים. שני שחקנים שלא יצאו למחנה הם עודד גביש ועידו אקסברד. הראשון אינו מעוניין להמשיך בקבוצה במתכונת הנוכחית, שבה הסגל יכלול בין שניים לשלושה שחקנים זרים, לא כולל וויליאם סוארס שיכול לשחק כבלם. השני לא נמצא בתוכניות והתבקש למצוא קבוצה אחרת, אליה יעבור בהשאלה. כאמור, הסגל כולל גם ארבעה שחקני נוער ייצאו למחנה: השוער רז רחמים, הקשר בן אלגרבלי, דרור טזזו ויוסף אבו לאבן, שחזר מפציעה, עבר את תהליך השיקום וכשיר לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully