וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון במו"מ מתקדם עם אבי סטרול

16.7.2013 / 22:49

בלמה של מכבי ת"א ומכבי נתניה לשעבר עשוי להצטרף לקבוצה של רפי כהן. עשהאל בן שבת נשלח להתאמן בצד ועשוי לעזוב

ברמת השרון מנסים להמשיך ולהתחזק לקראת העונה הקרובה ובימים האחרונים מנהל המועדון משא ומתן עם הבלם הוותיק, אבי סטרול. סטרול, שהשתייך בשנים האחרונות למכבי תל אביב אבל לא שיחק בעיקר בשל פציעות, מחפש קבוצה עימה יוכל לשקם את הקריירה ובמידה והמשא ומתן יושלם בצורה מוצלחת, יחתום על חוזה לעונה אחת בימים הקרובים.

שחקן מכבי תל אביב, אבי סטרול. ברני ארדוב
מחפש לשקם את הקריירה. סטרול/ברני ארדוב

מעבר לסטרול, למועדון יש בעיות קשות עם עשהאל בן שבת. השחקן טען בפני אנשי המועדון כי בחוזה שהוגש לו שונו התנאים שהובטחו לו. שחקנים בקבוצה אף טוענים כי הובטחה לו גם עבודה בעירייה, קבלת סרט הקפטן והטבות נוספות על מנת להחתימו כשחקן המוביל בשנים הבאות, אך השחקן חש מרומה ונוצר נתק בינו לבין ראשי המועדון.

שיחות שערכו גורמים במועדון עם בן שבת הגיעו לטונים גבוהים ובימים האחרונים נשלח השחקן להתאמן בצד המגרש ואינו מתאמן עם יתר החברים, על אף העובדה שיש לו חוזה לעונה הקרובה. הפועל באר שבע מעוניינת בשחקן שרוצה לעזוב, ואף הציעה עסקה בו יעבור עידו אקסברד לרמת השרון אך בשלב זה לא קיבלה מהקבוצה תשובה.

ברמת השרון הגיבו למקרה עשהאל בן שבת ואמרו: "לאף אחד לא הובטח תפקיד הקפטן, זה תפקיד שנקבע על ידי המאמן בלבד. שכרו של בן שבת שודרג מעבר לאופציה שמימשנו בחוזהו מתוך רצון לראות אותו ממשיך כאן. התפקיד בעירייה זה משהו שבמידה ועשהאל היה הולך איתנו לדרך היה נבחן, והיינו עושים הכל על מנת למצוא לו תפקיד ולראות אותו חלק מהמועדון הרבה שנים. חבל שהוא בוחר בדרך שלילית בתקופה האחרונה כי בסך הכל הוא מאוד מוערך מקצועית במועדון".

שחקן עירוני רמת השרון עשהאל בן שבת. קובי אליהו
נשלח להתאמן בצד וצפוי לעזוב. בן שבת/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully