וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי הקבוצות דחו את ההחלטה בנוגע לפתיחת הליגה

14 נציגים ויו"ר המנהלת ניר חפץ ערכו ישיבה בנוגע לעתידה של הליגה, אבל החליטו רק על דבר אחד: להיפגש שוב בשבוע הבא

קובי אליהו

אחרי לא מעט לבטים ודחיית הישיבה הקודמת כמחאה על דברי לימור לבנת, בעלי 14 קבוצות ליגת העל התכנסו הבוקר (שלישי) כדי לדון בנוגע למועד פתיחת ליגת העל ולסכסוך עם הטוטו.

אחת האפשרויות המקובלות שכנראה תוצע בתחילת השבוע הבא, היא לפתוח את הליגה במועדה, כלומר לקראת סוף אוגוסט, או לפתוח את הליגה ובמקביל לנהל משא ומתן מול הטוטו. אך אחרי כשעתיים יצא יו"ר המנהלת הליגה הייעודית, ניר חפץ, והודיע שההחלטה היחידה שהתקבלה היא להיפגש שוב בתחילת השבוע הבא.

בעלי אחת הקבוצות הסביר: "הדבר הטוב ביותר מבחינתנו הוא פשוט מאוד להכריז בשבוע הבא שהליגה תיפתח במועדה, מבלי להתחשב בהכנסות שאנחנו אמורים לקבל או לא מהטוטו. לאחר הכרזה כזאת יהיה קל יותר לנהל משא ומתן, כי גם בטוטו יבינו ששום הצעה או דרישה שלהם לא תכפה עלינו את דחיית הליגה".

בהודעה לתקשורת אמר חפץ: "ראשי קבוצות ליגת העל התכנסו היום ודנו בצעדים הדרושים לקידום יעיל ומהיר של חתימת הסכם שיווק עם מועצת ההימורים לטובת כל הצדדים ובראש ובראשונה לטובת אוהדי הכדורגל, השחקנים, המאמנים והקבוצות.

"נציגי המועדונים הסכימו לבצע את מתווה מסקנות ועדת דודי כהן, שדומה ברובו למתווה ועדת זליכה", המשיך חפץ. "הוחלט פה אחד כי נציגי המנהלת ימצו את המשא ומתן עד לתחילת השבוע הבא. בתחילת השבוע תתכנס שוב המנהלת, תשמע את מסקנותיהם והמלצותיהם של הנציגים ותקבל החלטות לגבי המשך הדרך".

ניר חפץ יושב מנהלת הליגה המיועד עם משה דמאיו. ברני ארדוב
יקבלו עדכון על המגעים. חפץ ודמאיו/ברני ארדוב

בפגישה שהתקיימה במשרדי פירמת דלויט במגדלי עזריאלי, קיבלו ראשי הקבוצות עדכון על המגעים עם יו"ר מועצת ההימורים ועם שרת הספורט, החלופות וההשלכות. הנציגים דנו גם בעתידו של מפעל גביע הטוטו. כזכור, בין ראשי הטוטו לראשי המנהלת קיימת מתיחות חריפה על רקע הדרישה לשנות את הליך בחירת יו"ר ההתאחדות, דבר שרוב ראשי הקבוצות לא מוכנים לו. גם אופציית מינויו של יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, תעלה בפגישה.

טל אזגד, יושב ראש עירוני רמת השרון, אמר בכניסה לישיבה: "אני מאוד מקווה שהליגה תיפתח. שיישבו רגע ויירגעו, הספורט נפגע, לא רק ליגת העל אלא גם קבוצות הנוער. אני מאוד חרד. בנו פה משהו יפה והכל יורד לטימיון". אשר אלון, הבעלים של הפועל רעננה אמר: "זה לא תלוי בנו אם הליגה תיפתח בזמן, אלא בשרה לבנת".

מנכ"ל מכבי תל אביב ג'ק אנגלידיס, השוהה בהונגריה עם הקבוצה, השתתף בישיבה באמצעות שיחת ועידה. בישיבה הוצגו לראשונה חוות דעת משפטיות לגבי אופן התאגדות המנהלת, לרבות תקנונים, שיקולי מיסוי ועוד. חפץ אמר: "בישיבה קיבלו הקבוצות טיוטת תקנון להתאגדות המנהלת כגוף עצמאי. עד לתחילת שבוע הבא יגישו 14 הקבוצות את הערותיהן לטיוטת התקנון על מנת לאגד את המנהלת כגוף עצמאי בהקדם האפשרי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אלי טביב/ברני ארדוב
אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אלונה ברקת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully