וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: יואניס סספדס זכה בהומראן דרבי

16.7.2013 / 8:25

הקובני של אוקלנד, שלא נבחר לאולסטאר, ירה ל-32 הומראנים בתחרות וגבר בגמר על ברייס הארפר: "זה ייתן לי מוטיבציה"

חגיגת האולסטאר יצאה לדרך באופן רשמי. בעוד משחק הכוכבים השנתי ייערך הלילה (בין שלישי לרביעי) בסיטי פילד של ניו יורק מטס, מי שכיכב בפתיחת האירוע היה דווקא אחד שכלל לא הוזמן למשחק עצמו. יואניס סספדס מאוקלנד הפגין יכולת נהדרת וזכה בהומראן דרבי המסורתי, כשהוא הופך לזוכה הראשון אי פעם מאז יצאה התחרות הזו לדרך ב-1985, שלא נבחר למשחק האולסטאר של אותה שנה. הוא גם הראשון מאז מארק מגוויר ב-1992 שמביא את התואר לאייז.

סספדס התעלל בכל היריבים בסיבוב הראשון וסיים אותו עם 17 הומראנים, כאשר ברייס הארפר מוושינגטון וכריס דייויס המפציץ של בולטימור, קובעים שמונה כל אחד ואילו מייקל קדאייר מקולורדו מסיים עם שבעה ומשלים את תמונת העולים לשלב הבא (פדרו אלברז מפיטסבורג, פרינס פילדר של דטרויט, רובינסון קאנו מהיאנקיז ודייויד רייט המקומי נותרו בחוץ).

יואניס סספדס אוקלנד אתלטיקס זוכה ההומראן דרבי 2013. GettyImages
האלוף. סספדס/GettyImages

סספדס נרגע מעט בהמשך והשיג שישה הומראנים נוספים בלבד, אבל העובדה שההומראנים נשמרים בין הסיבוב הראשון לשני הבטיחה לו מהר מאוד מקום בגמר, לשם הגיע גם ברייס הארפר שהוסיף שמונה בסיבוב השני, כשהוא מקבל את הזריקות לאורך התחרות מאביו. בגמר המספרים התאפסו ולאחר שהארפר הצעיר השיג שמונה הומראנים, סספדס, שזכה לעצות מדייויד אורטיז, ירה מהר מאוד לתשעה והכריע את התחרות. אגב, מעולם לא העפילו לגמר ההומראן דרבי שני שחקנים עם כמות משותפת נמוכה יותר של הומראנים לאורך הקריירה.

סספדס אמר בסיום: "התואר הזה ייתן לי מוטיבציה. אני רוצה להודות לכל מי שהאמין שאוכל לשחק ברמות האלה". הארפר, שלא נראה שבור במיוחד, החמיא: "הוא מדהים, כמו מכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully