וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את רמת השרון

נאסר (11) העניק ניצחון בכורה לקבוצה מהנגב במשחקי האימון. אלישע לוי מחפש בלם וקשר. רמה"ש מעוניינת בסטיבן כהן

אחרי ההפסד במשחק האימון הראשון שלה העונה מול מכבי נתניה, הפועל באר שבע יכולה לרשום לעצמה גם ניצחון. הקבוצה של אלישע לוי ניצחה הערב (שני) את עירוני רמת השרון 0:1, במשחק שנערך בגרונדמן.

באר שבע, עם שחקני הרכש החדשים אליניב ברדה ומאור בוזגלו, עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-11, כשכדור חופשי של סיראז' נאסר פגע בחומה, הטעה את איתמר ניצן ונעצר ברשת. באר שבע שלטה בקצב אך לא הצליחה להכפיל את יתרונה. במחצית השנייה חל שיפור במשחקה של רמת השרון, המחליף מיכאל זנדברג ואמיר האדזיץ', היו פעלתנים, אולם המצב המסוכן ביותר אליו הגיעו המארחים היה בדקה ה-86, כשבעיטה חופשית של גל בראל נעצרה בקורת שערה של באר שבע. במשחק אימון נוסף שנערך היום נפרדו מ.ס אשדוד ועירוני ראשון לציון בתיקו 0:0.

קובי חסן שחקן מכבי נתניה מול סיראז' נאסר שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
באר שבע מתחילה להתחבר. נאסר/ברני ארדוב

בבאר שבע עדיין לא ויתרו על רפי דהן וממשיכים במשא ומתן עם אריק איזיקוביץ' כדי לצרפו. במהלך תשעה באב המועדון לא יקיים משא ומתן וביום שלישי בערב צפויה ההנהלה להאיץ את המגעים עם שחקני רכש. אלישע לוי רוצה פרט לקשר במרכז השדה גם בלם, וייתכן שיצרף גם קשר נוסף. בלם ראפיד בוקרשט, אוקטביאן אברודאן, הוא אחד המועמדים להגיע כבלם שישחק לצדו של טומיסלב פאיוביץ' בעונה הבאה. אברודאן בן ה-29, שמתנשא לגובה של 1.91 מטר, הצטרף לראפיד בוקרשט בקיץ שעבר ושיחק בעונה החולפת 19 משחקי ליגה, שניים במוקדמות הליגה האירופית ושניים בגביע הרומני. בניגוד לדיווחים ברומניה, השחקן לא אמור לנחות השבוע בישראל.

באר שבע תמריא למחנה האימון שלה בפולין ביום חמישי, והוא יימשך עשרה ימים. בסוף השבוע תפגוש הקבוצה לראשונה יריבת אימון, וזאת תהיה לך פוזנאן הפולנית. את המחנה היא תקנח במשחק אימון מול אטלנטאס הליטאית, וזאת במקום משחק האימון שהיה מתוכנן מול בני סכנין.

אלישע לוי: היום שיחקנו יותר טוב מאשר מול נתניה. אני לומד את הקבוצה, עשינו כמה שינויים. ראיתי בחצי הראשון את הפוטנציאל שיש בקבוצה הזו, אבל אנחנו נצטרך לחשוב איך אנחנו מאזנים את הקבוצה עם שניים או שלושה שחקנים אגרסיביים שגם יידעו לשחק כדורגל. אנחנו מחפשים קשר זר למרכז השדה, בסך הכל הקבוצה די טובה"

על השילוב בין בוזגלו לברדה אמר לוי: "שניהם שחקנים מאוד איכותיים ואנחנו נהנה מהם. גם דג'אני שחקן טוב מאוד וגם הבלם החדש. אנחנו נביא עוד חיזוק נקודתי". על הציפיות מהעונה הקרובה: "אנחנו לא רוצים להיאבק השנה בתחתית, רוצים להיות קבוצה חזקה שהולכת לפלייאוף העליון, ברגע שנשלים את הסגל נדע להצהיר כוונות".

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע עם עוזרו שמעון ביטון. ברני ארדוב
"רוצים להיות קבוצה חזקה שהולכת לפלייאוף העליון". אלישע לוי/ברני ארדוב

ברמת השרון מאוד רוצים לראות את סטיבן כהן מבית"ר ירושלים מצטרף לקבוצה. הקשר עדיין מעדיף למצות את המו"מ עם בית"ר אך אם הדברים לא ייסגרו עד יום חמישי והשחקן לא ייצא למחנה האימונים, הוא צפוי לפתוח במו"מ עם הקבוצה ממורשה.

מי שעוזב את המועדון הוא השוער גליל בן שנן, שמעוניין לקבל דקות משחק ומסרב בשלב זה להיות שוער שני ברמת השרון. אם בן שנן ימצא קבוצה בליגת העל או יחליט לרדת ללאומית, רמת השרון לא תעמוד בדרכו. במשחק היום נבחנו הקשר מחוף השנהב מהו טראורה ובלמה הצעיר של מכבי תל אביב אושר אבו.

גליל בן שנן שוער עירוני רמת השרון. נמרוד סונדרס
מחפש דקות משחק וכנראה גם קבוצה חדשה. בן שנן/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully