וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אנחנו בשבועיים שעשויים להכריע"

15.7.2013 / 13:14

המשכורות עדיין לא שולמו, ובבירה יודעים שהזמן אינו לטובתם. החלוץ הרומני מירצ'ה אקסנטה צפוי להגיע להתרשמות

קובי אליהו

איך יגיבו האוהדים אם העונה לא תתחיל בזמן?

בבית"ר ירושלים מנסים להתמודד עם הבור הכלכלי בסך 15 מיליון ש"ח והתחייבויות ובמקביל, לנסות ולבנות קבוצה חזקה שתוכל להתמודד בכבוד בליגת העל. אלא שעד עכשיו המועדון מתקשה להחתים שחקנים ולייצר בסיס בריא בסגל. בימים הקרובים, ועד ליציאה למחנה האימונים בחמישי, יעבירו במועדון הילוך וינסו לסכם עם מספר שחקנים.

השחקן הראשון שנמצא על הפרק הוא חיים מגרלשווילי. המגן יצא לנהל מו"מ עם א.א.ק לרנקה, אך העביר מסרים כי ההעדפה שלו הייתה ונותרה להישאר בבית"ר, במידה שההצעה שקיבל מהקבוצה תשודרג. אלי טביב צפוי להגיש ביממה הקרובה לסוכנו של המגן הצעה משודרגת ב-10-15%, בתקווה לקדם את המו"מ ולהשאיר את המגן בקבוצה.

בהמשך השבוע יקבלו מספר שחקנים נוספים הצעות משודרגות באחוזים דומים על מנת לקדם את המו"מ. שחקנים כמו קובי מויאל, חן עזריאל, מתן בראשי וייתכן שגם אבירם ברוכיאן, על מנת לנסות ולסכם עם חלקם לפני היציאה למחנה האימונים.

מירצ'ה אקסנטה, חלוץ רומני בן 26, צפוי להגיע להתרשמות במחנה האימונים של הקבוצה בברלין. אקסנטה שיחק בעונה האחרונה בדינמו בוקרשט הרומנית וכבש ארבעה שערים ב-14 משחקים.

חיים מגרלשווילי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מעדיף את בית"ר. מגרלשווילי/ברני ארדוב

הצוות המקצועי לוחץ על הנהלת המועדון לקדם את המו"מ עם מויאל. בבית"ר חוששים לאבד את הקשר, שסוכניו משוכנעים כי הדבר הנכון עבורו יהיה לצאת לחו"ל ובטוחים כי תגיע ההצעה הנכונה. "אנחנו בשבועיים קריטיים, שעשויים להכריע את גורל העונה של בית"ר", אמרו במועדון, "מצד אחד יש רצון להתנהל בשפיות ולסגור חלק גדול מהגירעון וההתחייבויות, אבל הזמן לוחץ וחייבים לסגור עם כל השחקנים איתם מנהלים מו"מ ולהעמיד בסיס חזק לקראת ההמשך".

בעוד אי תשלום המשכורות ממשיך להעיק על עובדי המועדון והשחקנים, נראה שהדבר הקשה ביותר שעבר עליהם בשבוע האחרון הייתה העזיבה של עמית בן שושן ושל מאמן הכושר רוני הלל. בן שושן היה שחקן מאוד משמעותי בחדר ההלבשה ומחובר להרבה שחקנים וכמעט כולם מדברים על עזיבתו כמכה חברתית קשה. גם הלל היה קשור מאוד לשחקנים וחלקם אף רצה לגייס כסף כדי לגשר על הפערים הכספיים בינו לבין המועדון, אך זה היה כבר מאוחר מדי. אחד השחקנים אמר: "עמית ורוני הלל זה כמו סלע כאן. צריך להתמודד עם שינויים, אבל זה לא פשוט. אפילו אבירם ברוכיאן, שלא היה כאן שנה וחצי מרגיש רע עם זה ששניהם לא כאן. נקווה שכמו שאומרים בסופו של דבר הכול לטובה, גם בשביל עמית ורוני".

הקשר הניגרי אוסה גובאדיה עבר הבוקר בדיקות רפואיות וצפוי להתאמן עם הקבוצה אחר הצהריים. השחקן אמור להשתתף במשחק האימון נגד הפועל ראשון לציון ביום רביעי הקרוב ולאחר מכן תתקבל החלטה אם ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים. למחנה האימונים יגיעו מספר בלמים זרים להתרשמות. בית"ר עורכת היום אימון כפול וחלק משחקני הקבוצה יצומו בתשעה באב וישוחררו מאימון הקבוצה מחר.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully