וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ג'יזס, כריס

15.7.2013 / 0:42

כריס דייויס השווה את שיא ה-AL להומראנס לפני האולסטאר כשירה ל-37 שלו ב-4:7 של בולטימור על טורונטו. ורלאנדר נפצע

בארי בונדס, רג'י ג'קסון - ועכשיו גם כריס דייויס. שחקן הבסיס הראשון של בולטימור עשה אמש (ראשון) היסטוריה כשהשווה את שיאו של ג'קסון ב-AL להומראנס לפני פגרת האולסטאר. דייויס חבט למספר 37 שלו בניצחון האוריולס 4:7 על בולטימור, והוא וג'קסון שניים רק לבונדס, שב-2001 שפך 39 הומרים לפני הפגרה. דייויס ומיגל קבררה הם שני השחקנים היחידים בהיסטוריה שרושמים יותר מ-30 הומרים ו-90 הכנסות רצים לפני האולסטאר. באותה עונה, כן?

כריס דייויס שחקן בולטימור אוריולס. Gail Burton, AP
איזו עונה פסיכית יש לו. כריס דייויס/AP, Gail Burton

* ג'סטין ורלאנדר מדטרויט נתן הופעת וינטאג' ב-0:5 על טקסס, כשהוא מרשה חבטה אחת בלבד בשבעה אינינגים ונעזר בהומרים של טוריי האנטר, ג'וני פראלטה ו-וויקטור מרטינז. עם זאת, לא הכול טוב - ורלאנדר נפצע בשריר הארבע ראשי ונטש לאחר שהנו היטר שאתו פלירטט נשבר.

* היאנקיז ממשיכים להיראות רע ונוצחו שוב על ידי מינסוטה, 10:4. הטווינס ניצחו את סי.סי. סבאת'יה לראשונה לאחר שש שנים וסיימו בצורת בת 11 שנה של הפסדי סדרות בברונקס. הומר של ארון היקס עזר למטרה הזו.

* טמפה ביי מחתה את יוסטון 0:5 בזכות הופעה מבריקה של כריס ארצ'ר, שרשם חמש חבטות בלבד בתשעה אינינגים מלאים וסילק שמונה חובטים בסטרייקאאוט. הומר לדזמונד ג'נינגס.

* קליבלנד טאטאה את קנזס סיטי עם ניצחון 4:6. דאבל של אסדרובאל קבררה באינינג השישי הפך פיגור ליתרון וסייע לשבט להיכנס לפגרה עם אופטימיות זהירה.

* היסאשי איוואקומה הצליח לשמור על יתרון, ועם שבעה אינינגים מוצלחים ושבעה סטרייקאאוטים, סיאטל גברה על לוס אנג'לס איינג'לס 3:4 והשלימה טאטוא נאה בסדרה.

* ברנדון וורקמן מבוסטון סיים שישה אינינגים עם נו היטר, אבל אז הרשה לג'וש דונלדסון הומראן משווה. באינינג ה-11, אותו דונלדסון חבט לווקאוף סינגל וקבע 2:3 לאוקלנד.

סי סי סבאת'יה שחקן ניו יורק יאנקיז. Kathy Kromnicek, AP
העניינים בברונקס יגעים. סבאת'יה/AP, Kathy Kromnicek

* סינסינטי ניצחה באטלנטה 4:8, אבל הבשורה הרעה מבחינת הברייבס היא פציעתו של פרדי פרימן (האליל, יש שיגידו. ואלה שיגידו צודקים בהחלט). פרימן נפצע באגודל ויחמיץ את האולסטאר.

* דילון ג'י רשם שישה אינינגים ושני שליש מוצלחים, המטס יצאו עם ניצחון מפיטסבורג, 2:4, שמנע סוויפ לטובת הפייראטס.

* וושינגטון עברה את מיאמי 2:5. דנארד ספאן רשם שלוש חבטות, כולל אחת מנצחת - דאבל באינינג התשיעי שפתח את הדלת לשלוש ריצות.

* ג'ונתן פפלבון שוב פישל ושיקגו וייט סוקס השוותה באינינג התשיעי, אבל כעבור אינינג רשם ג'ון מייברי חבטת ניצחון לפילדלפיה - 3:4 לפיליז.

* לאחר שחטפו נו היטר מטים לינסקאם, שחקני סן דייגו פאדרס רשמו חוויה מתקנת עם 1:10 על סן פרנסיסקו. כריס דנורפיה, קרלוס קוונטין, ניק האנדלי ו-וויל ונאבל התחלקו בשלל ההומרים במשחק הזה.

* וילי פראלטה סילק שמונה חובטים בסטרייקאאוט בשבעה אינינגים של עבודה, מילווקי גברה על אריזונה 1:5.

* חוליס צ'אסין הגיש שישה אינינגים מוצלחים, קולורדו עברה את לוס אנג'לס דודג'רס 1:3.

* ארבע ריצות של סנט לואיס באינינג התשיעי נתנו לה 6:10 בשיקגו על הקאבס.

פרדי פרימן שחקן אטלנטה ברייבס. Gail Burton, AP
מאוכזב ופצוע. פרימן יורד מהמגרש אחרי סטרייקאאוט מול סינסינטי/AP, Gail Burton

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully