וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מור שושן מתקרב לקבוצה

13.7.2013 / 22:35

בצוות המקצועי של האדומים קיבלו החלטה לנסות ולהחתים את הבלם. גם אומורו בנגורה, קפטן נבחרת סיירה לאון, מועמד

מודי בר און/צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יאיר דניאל

בהפועל חיפה ינסו לסגור עם מור שושן את תנאיו לעונה הבאה כבר בימים הקרובים, זאת לאחר שבצוות המקצועי קיבלו החלטה סופית לנסות ולהחתים את הבלם. שושן, ששיחק בהפועל תל אביב בעונה החולפת, הוא יליד חיפה ומשפחתו עדיין מתגוררת בעיר, כך שבמועדון מאמינים שהוא ישתלב מהר מאוד ויוכל לתרום רבות לקבוצה. בימים הקרובים ינסה הבלם לסגור את כל תנאיו, ואם יחתום רשמית בתוך כשבוע הוא ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים בסרביה.

שושן נחשב לבלם כישרוני מאוד, ואם יצטרף הוא ייאבק עם אושרי רואש וטאדאס קיאנסקאס על המקום בהרכב. גם גל אראל עדיין חזק בתוכניות, ובמועדון מקווים שהקשר שיכול לשחק גם בתפקיד הבלם יוותר בסופו של דבר על דרישותיו ויסכים להתפשר ולהישאר בקבוצה. אראל לא הסתיר את רצונו להתקדם ולעבור לקבוצה גדולה יותר או לאירופה אלא שבמועדון מאמינים שבסופו של דבר הוא יסגור את תנאיו מול הבעלים יואב כץ ויישאר.

מור שושן הפועל תל אביב מול אחמד סבע מכבי נתניה. ברני ארדוב
ייצא למחנה האימונים? מור שושן/ברני ארדוב

לאחר שדריו פרננדס חתם בבית"ר ירושלים, בחיפה ממשיכים לחפש שחקן חיזוק למרכז המגרש, כשאחד מהמועמדים שעלה הוא קפטן נבחרת סיירה לאון, אומורו בנגורה, ששיחק בעונה האחרונה בקבוצת אהוגסאנד מהליגה הנורבגית, ובמועדון יקבלו בימים הקרובים החלטה האם לפתוח איתו במשא ומתן.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully