וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב חזרה, בן שמעון: "מרוצה מהיסודות שהנחנו"

האדומים סיימו את המחנה בפולין והמאמן אופטימי: "היה מחנה רציני וטוב מאוד מכל הבחינות". אבוטבול: "הפכנו לקבוצה אחת"

הפועל תל אביב נחתה היום (שישי) בארץ לאחר מחנה אימון בן 11 ימים בפולין. שחקני הקבוצה צצינו לשבח את התנאים המצוינים להם זכו במחנה שצפוי להפוך למקום הקבע בו יערכו האדומים את מחנות האימון העתידיים.

המאמן רן בן שמעון התייחס למחנה אותו סיימה הקבוצה עם שני ניצחונות על אומוניה ניקוסיה הקפריסאית ולך פוזנן הפולנית ועם תיקו מול גדנסק, ואמר: "היה מחנה אימון רציני וטוב מאוד מכל הבחינות, גם המקצועית וגם החברתית. צריך לזכור שמחנה מצוין הוא רק אמצעי ולא המטרה עצמה. התחלנו בריצת מרתון ארוכה ואני מרוצה מהיסודות שהנחנו. אני מאמין שנדע להשתמש ביסודות הללו בתבונה כבר במשחק הקרוב באירופה ביום חמישי כי בחיי קבוצת כדורגל אתה גם מחויב לתוצאות תוך כדי התהליך".

רן בן שמעון מאמן א.א.ק לרנקה. קובי אליהו
"צריך לזכור שמחנה מצוין הוא רק אמצעי ולא המטרה עצמה". רן בן שמעון/קובי אליהו

שי אבוטבול התייחס גם הוא לתוצאות מחנה האימון מבחינת השחקנים, ואמר: "מחנה האימון שעברנו חיבר וגיבש אותנו כשחקני כדורגל וכאנשים. הצטרפו הרבה מאוד שחקנים חדשים העונה, אבל ההרגשה עכשיו שאנחנו מכירים כבר המון זמן וזה חשוב. הפכנו לקבוצה אחת שמחויבת למטרות והישגים ואני בטוח שהמחויבות הזו תבוא לידי ביטוי בכל משחק ומשחק העונה". הקבוצה תמריא ביום שני לפנות בוקר לבולגריה לקראת המשחק המוקדם בליגה האירופית ביום חמישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully