וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נגד חזאר לנקראן במוק' הליגה האירופית

11.7.2013 / 20:50

ג'ון טושאק האגדי בדרך לישראל. האזרים עברו את סלימה וונדררס בזכות 0:1 בגומלין ויגיעו לישראל ביום חמישי הבא

מכבי חיפה למדה הערב (חמישי) שהיא תשחק בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית נגד חזאר לנקראן מאזרבייג'אן, שמאמנה הוא ג'ון טושאק שהדריך בעבר את ריאל מדריד, בשיקטאש, דפורטיבו לה קורוניה ואחרות. הירוקים המתינו לתוצאת הסיבוב הראשון שם לנקראן פגשה את סלימה וונדררס ממלטה. אחרי 1:1 במשחק הראשון, הערב האזרים ניצחו 0:1 משער של הקשר ראשיד אמירגולייב. המשחק הראשון יתקיים בישראל ב-18 ביולי (יום חמישי הבא) והגומלין ייערך באזרבייג'אן ב-25 ביולי.

ג'ון טושאק, מאמן כדורגל. AP
ניצחון דחוק בגומלין. טושאק/AP

בגלל שגוסטבו בוקולי יהיה הקשר האחורי הטבעי היחיד בסגל של הירוקים, בחיפה הודיעו לאנדריי פיליאבסקי שהוא יישב על הספסל בסיבוב הקרוב וישמש כקשר מחליף. ג'אבר עטאא ואביחי ידין פצועים. לגבי דינו אנדלובו, השחקן יעבור בדיקה נוספת שאמורה לאשר את שובו למגרשים. רק אם יחזור בעוד שבוע וחצי כמתוכנן הוא יישאר בקבוצה, אך אם יתברר שיש עיכוב נוסף, הוא עשוי למצוא את עצמו מחוץ לקבוצה. אם יהיה כשיר, סביר להניח שפיליאבסקי יושאל לקבוצה בארץ.

חיפה חזרה להתאמן אחר הצהריים יחד עם אייל גולסה שעדיין ממתין להצעות. סוכניו כבר קיבלו פניה רשמית מקלאב ברוז' ומסטנדרד ליאז', אבל עדיין לא הוגשה הצעה רשמית. לאחרונה הודיעה ברוז' לנציגיו כי היא מחפשת אופציות נוספות. סינטאיהו סלליך יחליט האם להישאר בקבוצה לאחר משחקי הסיבוב השני באירופה. אם לא יתחרה על חולצת ההרכב, הוא ישקול לעזוב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully