וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: הפועל חיפה והפועל רעננה נפרדו בתיקו 1:1

11.7.2013 / 20:05

ז'רקו קוראץ' כבש לחיפאים (10), צ'אם ממאדו השווה (50). ניסיונות בחיפה להשאיר את גל אראל. דורה: "מרוצה מהיכולת"

הפועל חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה הקרובה והיום (חמישי) הקבוצה של שלומי דורה סיימה בתיקו 1:1 את משחק האימון הראשון שלה מול הפועל הפועל רעננה במגרשה של האחרונה. חיפה, שעשתה מתיחת פנים לא קטנה בקיץ האחרון, הציגה את השחקנים החדשים מלבד הבלם הליטאי טאדאס קיאנסקאס שסובל ממתיחה בשריר ולא לקח חלק במשחק האימון.

ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה. מגד גוזני
כבש כבר במשחק האימון הראשון. זרקו קוראץ'/מגד גוזני

מי שכן לקחו חלק הם הרמוני איקנדה שנבחן בהפועל חיפה וכן בבני סכנין, ומחכה לתשובה מאחת מהקבוצה וכן הבלם מור שושן שנמצא במשא ומתן עם הקבוצה ועשוי לסכם במועדון. גם גל אראל שעדיין לא חתם בקבוצה לקח חלק במשחק ואף פתח בהרכב בעמדת הבלם לצידו של אושרי רואש.

בחיפה רוצים מאוד שאראל יחתום לעונה נוספת, כשגורמים במועדון טענו השבוע שהמסרים שמגיעים מבית"ר ירושלים הם שאלי טביב לא יסכים לשלם דמי השבחה גבוהים על השחקן מה שמעלה את התקווה בחיפה שהשחקן יישאר. אראל מבחינתו, ממשיך לנסות ולמצות אופציות אחרות כשגם מעבר לאירופה נלקח בחשבון. בחיפה מקווים שהשחקן יחליט אם הוא נשאר או לא עד היציאה למחנה האימונים ב-22 לחודש.

ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה עם יובל אבידור, עמרי קנדה ויוסי דורה. מגד גוזני
חגגו שער מוקדם שלא הספיק. שחקני הפועל חיפה/מגד גוזני

המשחק עצמו מול רעננה לא התעלה לרמה גבוהה כשבמחצית הראשונה חיפה שלטה במשחק ואף עלתה ליתרון מוקדם משער של החלוץ החדש ז'רקו קוראץ' בדקה העשירית. במחצית השנייה נערכו חילופים רבים בשתי הקבוצות כשהמשחק נחלש אף יותר. בדקה ה-50 צ'אם ממאדו כבש את שער השיוויון וקבע את תוצאת המשחק. ברעננה עדיין לא התקבלה החלטה לגבי הקשר האחורי מנבחרת ג'מייקה אוון טיילור.

שלומי דורה, מאמן חיפה הפועל חיפה אמר בסיום: "מדובר בניסוי כלים ראשון, במחצית הראשונה ראיתי כמה דברים יפים. אני מרוצה מהיכולת ביחס למשחק הראשון".

שלומי דורה מאמן הפועל חיפה. מגד גוזני
מרוצה מהיכולת. שלומי דורה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully